I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

N.O.R.E. - Y La Familia...Ya Tu Sabe (album)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-11-09 19:18

N.O.R.E. - Y La Familia...Ya Tu Sabe (album)

hade ingen aning om att han hade släppt detta album. nice att han droppar på spanska fast jag kan ingen spanska men det låter skönt hehe. sköna beats och fat joe rappar på spanska på den också. vad tycker ni om detta album?

Haters gon' hate...

2006-11-09 19:29
Mkt reaggeton influenser? Är NORE puertorican?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-09 19:30
Hela skivan utom typ 2 låtar är reggaeton. NORE är halv puertorican ja.

2006-11-09 19:51
Han blev helt plötsligt puertorican när reggaeton blev stort hahaha

2006-11-09 19:55
va fan finns det inga latinamerikanska rappare som kan köra på vanliga hiphop-beats istället för reggaeton?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-11-09 19:57
hatar nore när han gör reggaetonskiten. ge mig grimey shit!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-11-09 20:35
han säger på One Blood remixen att han slutat med reggaeton nu när det inte är hett längre, haha..han är stenhård
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-09 21:20
Han är HalvAfroamerikan(Black papi) och halv Latino .. (Brun mami).

och Ja det är lite fåningt att så fort reggeaton blev stort så skulle han hålla på med det..

2006-11-09 22:23
Bootlegger P22
fan va skönt, slipper man höra hans äckliga röst fucka upp annars perfekta dembow produktioner!
Customer's Choice

2006-11-09 22:24
varför tilltalar du mig?

2006-11-09 22:29
Bootlegger P22
haha var mest apropå, du är källan till att genren nu slipper denna wannebe-plågoande...
Customer's Choice

2006-11-09 22:43
spöket P24
Han har faktist en black mami och en latino papi föratt vara petig...
www.archetypeproductions.tk

2006-11-10 11:08
Varför är det fjantigt att han kör reggaeton när det blir stort och lägger av när det inte är hett längre? ALLT snubben har släppt har sålt sjuka antal, det är ingen slump. Det är fan bara nollor som dissar Nore, han är möjligtvis den hårdaste rapparen nånsin. Han har aldrig haft problem att släppa det han känner för, även om det är en singel där han säger "what what" konstant genom hela låten och rimmar om att springa varv runt engelska kanalen och att neptunes har en cocker spaniel. Ingen är lika iskall som Nore!

2006-11-15 14:36
Han är väl snarare smart kanske inte "äkta" men stick dit det är bra så tänker väl de flesta ändå! hans tänkesätt förvånar mig inte men jag fattar ändå vad ni andra menar! men nore är en man pu´nkt slut låt han göra sina val