Army Of The Pharaohs = Riktig hiphop!
Jag fattar inte varför P.Diddy, 50 cent osv har sån hype och är värsta mainstrema. Army Of The Pharaohs är ju så mycket bättre hela "The Torture Papers" är klockren rakt igenom. Finns inte en dålig låt på skivan. Hur ser det egentligen ut för Army Of The Pharaohs i t ex deras hemland USA. är dom stora där? Tips: Köp deras skiva eller ladda ner den, gör vad du vill för skivan är klockren rak igenom. riktig hiphop no bullshit Ni som ej vet:*Non AOTP Members
• Army Of The Pharaohs
• Apathy
• 7L & Esoteric
• 7L • Esoteric
• Chief Kamachi • Jedi Mind Tricks
• Vinnie Paz • Stoupe • Jus Allah
• Jus Allah
• Celph Titled
• Des Devious
• Faez One
• KingSyze
• Outerspace
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Blev lite fel med "Ni som ej vet:" men aja skitsamma. tungt skit
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Den e riktigt tung!.. började bli lite rädd när ingen startade nån tråd om den här plattan! å som sagt inte ett enda dåligt spår i den!
http://soundcloud.com/rod_g
jus allah är inte med på the torture papers och inte stoupe heller, du glömde reef the lost cauze. sen så borde esoteric inte vara med på den skivan, killen drar ner varenda låt han är med på.
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.
Plattan kanske inte var en 10/10, men att säga att det var överlägset en av årets sämsta plattor är bara fel.
årets sämsta?.. damn!
http://soundcloud.com/rod_g
Ja, om man tycker att riktig hiphop är att rappa om att gå upp ur sakrofager i babylon, så ja. Då är Army of the Pharaohs 100% äkta hiphop.
"Postmodern Consumr? He like the apple-kiwi on the lightswitching wallabie freak, James Bond in the Octagon with two razors knahmean?" - Ghostface Killah
Army Of The Pharaohs gör lätt den bästa hip hopen idag. Pungt slut!
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
rikigt fet! Gorillas festaste låten, esoterics flow ohhhhhh
"three can keep a secret if two are dead"
lyssna på 2 låtar från "The Torture Papers" .....asså fy fan va dåliga dom va..räckte jag hörde på dom så fatta jag att jag inte ville höra mer..riktigt kassa
skivan är ok, inte bättre än t.ex Jmts senaste
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
hur kan man glömma gruppens tyngsta namn? the cauze!
Att de inte slår som Diddy & 50 är inte så konstigt med tanke på vad de rappar om och hur dansanta deras produktioner är.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
"hela "The Torture Papers" är klockren rakt igenom" Nej, det är den inte. Men en del grymma låtar. Och sen att glömma Reef när man hyllar AOTP är bara åt helvete.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Torture Papers e riktigt fett, spec narrow grave och feast of the wolves. va menar du me: ''Ja, om man tycker att riktig hiphop är att rappa om att gå upp ur sakrofager i babylon, så ja. Då är Army of the Pharaohs 100% äkta hiphop.'' Hur ofta gårom det? dom har la dratt EN sånt line nån gång, inte direkt dt ända dom rappar om....gå o lyssna på 50 om hans ho' istället plz..
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Den e jävligt bra. Men Vinnie Paz och Esoteric är fan värdelösa på varje låt de är med på. Esoteric droppar hyffsat på några tracks, men Vinnie är bara sämst
Tyvärr hatar jag vinnie paz.. Men celph, apathy och cheif är grymma.. så man kanske bort titta upp skiten ändå..
ett år senare...
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Outerspace, 7L & Esoteric och speciellt Celph Titled är KUNGAR !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nöjd sa det. Jag gillar Ap och celph, finns ett bra riktigt feta produktioner på de skivorna, plus att jag tycker esoteric inte är lika illa nu som han avr förr, har inga problem med honom alls. Vinnie paz är och förblir ett as dock. Om du tycker att diddy, 50 och the game osv snackar skit så tar vinnie det ett steg längre. Hoppas stoupe går solo.
Legion=sötast
Har inte stoupe redan taggat från jmt?
Legion: asså tar du ALLT rappare säger allvarligt? kan du inte lyssna på en rappare snacka om saker du inte håller med om lr? själv diggar ja vinnie och många andra ja inte håller me om massa grejer, men sen handlar hip-hop om sättet att uttrycka sig som jag iaf tkr vinnie är bra på. diddy, 50 o game säger dumma grejer med men gör det inte på ett imponerande sätt som vinnie gör det. DÄR är skillnaden
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Vinnies rimschema eller flow är ju knappast imponerande nu. Hans texter är fyllda med nödrim dessutom. Ingen själ i hans musik längre överhuvudtaget. Bara krystade rader och samma simpla rimscheman over and over.
Ja dom är jävligt grymma faktiskt! Dom har ju en ny platta nu.. släpps i butik 25 september (om man inte har internet och laddar ner den istället...)
http://www.myspace.com/yesitsmezeke
Vinnies rimschema eller flow är ju knappast imponerande nu. Hans texter är fyllda med nödrim dessutom. Ingen själ i hans musik längre överhuvudtaget. Bara krystade rader och samma simpla rimscheman over and over. word. för övrigt så tycker jag att den enda talangfulla medlemmen i aotp är reef the lost cauze.
Gillade torture papers, men JMTs senaste platta var tyvärr rätt keff. Håller med om att de är lite för mycket upprepningar. Vinnie är grym i sina bästa stunder, men man kan grejen nu. Det är svårt att göra något nytt. Såg honom live i Köpenhamn senast, det var tyvärr en rätt trist föreställning.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Vinnie Paz, daddy! X0 Jo för jag lovar att argumentera med någon som heter "vinnie paz" kommer vara givande. Sluta svinga i hans nötter och försök lyssna på vad det egentligen är ha säger. Hur gör Vinnie det imponerande?
Ta bort beatsen.
Flowar vinnie bra? skriver han bra texter? Är han rolig? bra punchlines?
Eller är det bara det att han brölar mycket och säger saker som är "chokerande" för att låta häftig.
I den andra tråden sa du "sålänge han lägger det tight får han tycka vad han vill", så menar du att om en vit makt snubbe skulle droppa värsta flowet skulle du tycka det var hett?
Legion=sötast
I den andra tråden sa du "sålänge han lägger det tight får han tycka vad han vill", så menar du att om en vit makt snubbe skulle droppa värsta flowet skulle du tycka det var hett? självklart så menar han "tycka vad han vill" inom ett socialt acceptabelt spektrum. om du inte fattade det så är du en idiot. det är enkel logik. nästa gång du ska försöka dumförklara nån så kan du väl skippa att dumförklara dig själv.
Legion Men skämtar du eller? du verkar inte hört killen ens. I frågan om vinnie paz lägger dt tight, jo jag tkr det, han har feta punchlines, han är banbrytande och om du ska snacka flow kan du kolla upp allbumet ''The Psycho-Social, Chemical, Biological, And Electro-Magnetic Manipulation Of Human Consciousness''. Angående att han säger ''chockerande'' saker: Vad e dt du vill höra? vill du inte höra han säga saker inte många andra säger ka du bara sätta på MTV. Och angående vit makt snubben: själv lyssnar jag inte på Vit Makt-musik men t ex vinnie paz har texter som får han låta som en islamistisk extremist, immortal technique rappar mycket om konsperationer o.s.v och överdriver lite, Necro om att döda o shit vilket jag inte heller håller med om. Men deras kreativitet gör det ''hett''. Själv är jag blatte och jag tycket att ''vit makt'' är efterblivet men om en sådan rappare hade haft intressanta argument, nice flow o feta rader helt allmänt skulle jag kunna lyssna på han. Jag tror att skillnaden mellan mig och dig är att du tar allt så jävla seriöst, du verkar va typen som bara kan lyssna på rappare som har din åsikt. Good luck with that
Själv är jag blatte och jag tycket att ''vit makt'' är efterblivet men om en sådan rappare hade haft intressanta argument, nice flow o feta rader helt allmänt skulle jag kunna lyssna på han. wow. *ber om ursäkt till legion*
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Esoteric och Chief Kamachi suger, AOTP klarar sig bättre utan dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-09-27 10:48
AOTP är hiphop, no doubt skiter i folks åsikter egentligen.. men när man läser på whoa blir man bara less ibland asså, bara hatare! Skivan är tung japp, lyssnat på den @ repeat dag in dag ut sedan jag fick den..
http://metafourhiphop.com/
AOTP är en helt ok skiva.....jag anser nog ändå att Ear Drum är bättre så att säga att det är den bästa skivan iår är lite att ta i, in my opintion tycker den är lite ojämn ...Gorillas är ens skön låt att lyssna på....Al Shall Perish är också ett fint spår..men utöver dessa två så var det inget direkt som stack ut ifrån mängden För övrigt vill jag tipsa om Wisemen-Wisemen Approaching den skivan är bättre än denna skiva ;D
JKIBMM
AOTP är ingen skiva, det är en grupp, men av låtarna du har beskrivit menar du torture papers skivan, den släpptes förra eller förr-förra året om jag inte minns fel, den som släpptes i år heter Ritual Of Battle och är riktigt bra. Definitivt bättre än Torture papers, pröva lyssna på den och avgör sen om den är bättre än Ear Drum (vilken jag inte diggade alls!)
Vinnie Paz, daddy! X0 Det är väl självklart att folk tar åt sig. Han har sjukt stötande texter och han är medveten om att ett stort antal folk lyssnar på hans shit. Det roliga är att han fortsätter med sina stötande texter och då förstår man att det verkligen inte är ett skämt. Det hade kanske varit acceptabelt om han hade gjort narr av någon religion vid något tillfälle i någon låt, men det upprepas hela jävla tiden! Men du har lite rätt i vad du säger. Oavsett vad de spottar så spottar de det fett. Och det måste jag hålla med om.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
sen kan ju diskuteras om man tycker punchline rap utan nagon som helst mening (i de flesta fallen) ar akta hiphop.. jag gor det inte, men kan tycka det ar kul att lyssna pa emellanat.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Walleballe Jag upptäckte det igår kväll och skämdes! jag var helt 100 på att skivans namn var AOTP ...sen hade jag som sagt fixat den gamla skivan..och lyssnade därför hela kvällen igår på den nya skivan....
den är helt klart bättre än Torture papers.....Dumb the clip, Seven och Gun Ballad är riktigt tunga...denna skiva är en av de bättre detta år....men EarDrum slår den fortfarande ;D
JKIBMM
gillade inte army of the pharaoes skivan med såna rappare som dom skrapat ihop till en grupp borde det låta bättre... där va två eller tre bra låtar... resten var ren skit för att försöka låta så lite mainstream som möjligt... tröttnat lite på det
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Vinnie Paz har ju blivit jävligt bra, vaddå enformig? Snubben tog ju upp massa bra teman och levererade några av årets låtar på jedi mind skivan som tog upp barnarbete, vietnam låten och razorblade salvation osv.. vafan babblar ni om? förövrigt är aotp skivan fet, ritual of battle då såklart.
Jag tkr personligen "dump the clip" blev skönast, gillade army mer en jedi också. men riktigt tungt album!!
tjockt stor igloo
hur orkar man ens lyssna på sån hiphop? jag köpte AOTP plattan, lyssnade första låten, rakt igenom, esn när jag bytte så fortsatte jag byta efter tjugo sekunder av varje låt tills plattan va slut. så jävla tråkig hiphop, sånna jävla skittexter. Det förefaller fullkomligt sinneslöst i mina ögon. hård-yo-maddafakka-elak-skryt-rap på tråkiga enformiga beats. Det ENDA positiva jag kan se med den plattan är att dom åtminstonde har samlat, vafan ere? tjugo dåliga rappare på en platta och gjort det tillsammans, så slipper man tjugo solo skivor med lika dålig kvalité
http://myspace.com/kursiveradstil - iTalic, Rappar http://myspace.com/neglectedpunks - Med Fabian3000 Prod. http://myspace.com/mindstateproject -
iTalic jaja stick och lyssna på dina smörlåtar nu : >
Det finns högst tre låtar som har annat tema än mord och förnedring - Razorblade Salvation, Uncommon Valor och Shadow Business...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
meh, where is the love??
JMT och Co kör sitt, tycker inte det finns ngt annat som låter som deras shit. visst det finns mycket annat som låter korrekt, men JMT och AOTP äger lätt.
puss på er.
oj men skippa uncommon valor när det kommer till mord.. ser inte nån förnedring i själva låten.. det är först o främst storytelling.. och jo, JMT handlar om förnedring.. snacka skit om religion när djn är buddhist och mc'n muslim.. vilket skämt!
RITUAL OF BATTLE HÅLLERRRRRRR D FETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT STÅFRÄS REDAN PÅ FÖRSTA LÅTEN!!!!!!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Yamo RGRA: Citera några bars där Paz (eller Jus Allah för delen) "snackar skit om religion" kristendomen borträknad (den öppna dörren är inte speciellt svår att sparka in) Shoot homeboy.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
YamoRGRA: Jag tycker bara att en rappare ska få rappa om vad han vill, somsagt tkr jag att leveransen är viktigast....tkr iofs inte VAD HAN VILL för hatar folk som rappare om money n hoes etc håller me dig om att folk kan ta illa upp men han dissa inte själva religionen egentligen utan han dissar vissa katoliker som utövat sin makt fel som Påven. Finns även Judar och Muslimer som utnyttjar sin makt. vrf han inte dissar dessa kan man undra