I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Camron has an Album Coming out December 5th: Shade of Black

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-11-06 20:07

Camron has an Album Coming out December 5th: Shade of Black

http://realtalkny.blogspot.com/

länk

"Also Dipset Christmas Cd commin out."

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-06 23:48
jag gillar julskivan komemr bli coolt... känns som man hellre väntar till santana innan man ska ljubla igen från dipset

2006-11-06 23:52
tycker camron är den ända tråkiga i dipset.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2006-11-19 13:19

Yeah! den blir nog bättre än Killa Season.

Lyssna på nya singeln "Weekend" här:

Shade of Black is the upcoming album from Cam'ron. It is scheduled to be released December 5, 2006.

Shade of Black is believed to have Cam'ron's new single Weekend Love.

This album will see Cam'ron re-united with child hood friend and rhyming partner Ma$e, on a track called Children of the Corn, named after the group they were in with Big L and Cam'ron's cousin Bloodshed in the 90's. The album will feature production from The Runners, Cool & Dre, The Heatmakerz, The Alchemist, and Scott Storch. Juelz Santana and the whole Dipset crew are said to be on the album as well as Fat Joe, The Game, T.I. and a surprise appearance from Charli Baltimore.

tracklist änslänge!

• "Children of The Corn" (featuring Ma$e)
  • "Harlem's Greatest"
  • "Shade of Black"
  • "Wish You Were Here"
  • "Don't Push Me" (featuring The Game)
  • "Coulda Been"
  • "Weekend Love
  • Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-11-19 14:29
    fett fett!

förra skivan var riktigt bra, hoppas även denna blir galen
    Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-19 14:49
    jaaaaaaaaaa.. låter inte dumt!
    C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2006-11-19 14:57

Denhär skivan ser ju riktigt lovande ut...frågan är bara hur Cam kommer passa på Cool & Dre och Storchs kommersiella klubb-beats....
    Förrut hatade jag Cam'ron som emcee, men nu börjar jag ändå gilla honom...trots allt finns det ingen rappare som e bättre på att skriva texter med desperat påhittade rim och inte säga ett skit och ändå få fram ett budskap...gillar dessutom hans extremt uppkäftiga och arroganta stil, påminner lite om 50 Cents tidigare grejer nästan (just dethär arroganta i hans rappande).

THE TALENTED MR BRAT

2006-11-19 15:38
    shade of black... bra namn när han alltid kommer vara i skuggan av the black album och Jay-Z
    Are you not entertained?

2006-11-19 18:31
    Fett att Ma$e är emd på en låt, skall kolla in det här, pastorn är ju trots allt en gammal favorit.
    Legion=sötast

2006-11-19 20:39
    Ytterst tveksamt om vi får se den här skivan i år. Det måste isåfall vara den sämst promotade skivan i raphistorien. Jag är medlem på ett Dipset-forum och har aldrig varit med om en så sval hype kring en platta där. Jag tror inte den kommer innan våren/sommaren nån gång, trots att den står på amazon/cdunivese som att den ska komma om två veckor.

www.plaingold.com

2006-11-19 21:56
    weiner P17
    Cam pushar sitt shit på eget bolag, han går säkerligen med vinst vilket fall som helst. Minst 100 000 sålda och snubben kan köpa sej en till lambo.

Jag tror absolut att det blir ett släpp i December. Det blir en Dipset Jul i år, grabbarna kommer ta över hela skiten och Cam är inte dum att rulla stenen vidare.
    Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-11-19 22:30
    ahahaha ska han släppa killa season 2? undrar om den är dubbelt så dålig som ettan..

2006-11-28 13:20
    Christmas is coming early for Dipset fans. I told you a while back that Cam'ron was dropping another album, but I didn't really believe it. Now I do. Shade of Black, the Harlem Diplomat's latest, drops on December 5 with a new strategy similar to The Roots and Meth - no promotion. In all reality, sometimes that works. Less money is spent on ads and payola, I mean promotion, and the "recoupables" stay low.

2006-11-28 15:26
    children of the corn var en jävligt grymm grupp, synd att jag bara har haft låtarna med sjuk dålig kvalité på ljudet
    fcuk spleling

2006-11-28 16:27
    Hmm, kan bli intresant...tycker än så länge att Purple Haze är hans klart bästa. Men vem vet vad framtiden bär med sig...?
    U wanna war, Ill take U to war!

2006-11-28 17:53
    vart fan är min CHILDREN OF THE CORN SKIVA
    http://www.homage.nu/

2006-11-28 18:48
    Christmas is coming early for Dipset fans. I told you a while back that Cam'ron was dropping another album, but I didn't really believe it. Now I do. Shade of Black, the Harlem Diplomat's latest, drops on December 5 with a new strategy similar to The Roots and Meth - no promotion. In all reality, sometimes that works. Less money is spent on ads and payola, I mean promotion, and the "recoupables" stay low.

Gamla nyheter. Skivan är officiellt flyttad tills nästa år.
    www.plaingold.com

2006-11-28 20:01
    Rubio 
    Källa?

2006-11-29 16:04
    Källa?

Nja, räcker det med att cduniverse.com och amazon.com ändrat releasedatum på den i dagarna från 5 december till obestämt datum eller att den 6 dagar innan release inte är läckt på nätet (när hände det senast att en platta inte läckt så tätt inpå release?)? Inte heller på Asylums hemsida finns nån som helst info om att en av deras mest framgångsrika artister släpper nytt.

Sedan läste jag det på ett dipset-forum jag är medlem på för ett par veckor sen. Vetefan vad de har för källor men deras Dipset-info brukar vara ganska överensstämmande med verkligheten.

www.plaingold.com