menar förstås Pharoahe Monch - Queens... så fel det kan bli
Nas - If i rule the world Dilated Peoples - Kindness for weakness Wu Tang - C.R.E.A.M o många fler
Thanks, bror. De är lugnt :) Själv, man ? Peyys
2Pac - Happy Home Man kan aldrig få nog av den låten :D
Klockor Till Salu!
[email protected]
Atmosphere - Always coming back home to you Bara för att slug helt enkelt får ut både historian och förmedlar känsla i den låten otroligt bra, enligt mig. När man lyssnar på den och vandrar runt i sin hemmaort så får raderna "i've got love ive gotten drunk ive gotten beat up in that parkinlot" en att undra varför han inte fått mer uppmärksamhet, just för att de e nånting me de där, haha.. Sen är beatet sjukt nice! OCH Bob Marley - Redemption Song (akustiska) För att texten är otroligt bra om man läst lite om pirater och slavar och hela den där delen av historian som skolan inte lär en, statligt finansierade och hit och dit.. Sen är ju bobban alltid bobban.. De är dagens två bästa låtar iaf.. haha
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
Last emperor is the shit! heaven och one life e de bästa låtarna
arråååååååååå
eminem - just dont give a fuck hat rakt igenom
geto boys - g-code portial en klar favorit diggar stuket rappen reffen texten men skönaste genom tiderna går inte att avgöra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
går inte att säga...
Jag Är RapparKalja
TLK - Mixa Zuten.. Sen ligger Pac - To Live And Die in L.A vädligt nära också.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Rapparkalja Du kan säga en låt du diggar ? :)
Nog den svåraste frågan att svara på!
The Young Phenomenon...
fan den frågan e omöjlig,,,, aja den skönaste att ha sex till i alla fall ying yang twins - Slow Motion. =)
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Skribent
2006-11-30 01:55
Slum Village - Players
beatheartsblog.com - freshness!
hehe finns många jag diggar, men ingen jag kan peka ut så att jag diggar den mest eller tycker att den är den bästa någonsin :P
Jag Är RapparKalja
Slick Rick - Sittin In my Car. Så bra att jag måste lyssna på den nu direkt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
B.I.G - Juicy AZ - Rather Unique Big L - Put it On Nas - Memory Lane Behöver jag motivera varför?
"We play everything from Santana to El Chicano"
Swollen Members - Bad Dreams.. kan lyssna på den igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen, brukar tröttna, men på denna? ack nej..
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
svar: ja!!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
eller nej du FÅR inte tanka den men om du är gangster så är du
A tribe called quest - Oh my god Tonedeff ft. Mad white rap allstars - Quotables Ghost face - My guitarr boja!
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
"Mad white rap allstars" Hehe, dagens...
Ja, man hör ju fan på namnet hur bra det är :]
Det mesta från Talib Kweli-Quality plattan Mad world, artistens namn kommer jag inte ihåg namnet på dock.
Mobb deep - shooke one pt.2 Dilated people - worst comes to worst är rätt skön också :)
ye ye ye
Skönaste beatet är lätt Pharoahe monch - Livin' it up eller the next episode
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
Okej, vem har kickat på dem då? :)
Graffare
2006-12-11 19:47
Give Up The Goods
skit ner dig...
Snoop Doog ft. Dr Dre and D'angelo - Imagine Beatet är så jävla chill. Verserna e bara så jävla bra. Man kan lyssna på den flera gånger om och den slutar aldrig att väcka nya tankar och den slutar aldrig att vara bra.Imagine biggie with a son/ Imagine pac being called pop by one En utav dom få låtarna som jag bara kan luta mig tillbaka och lyssna på hur länge som helst.
You already know, den e on lean!
Buck 65 - The centaur Da youngstas - Crew's pop Mobb deep - Shook ones pt.2
Aiight, får la tanka dom :)
Aint Nuthing but a G thang baby
Shuu
M.O.P-Follow Instructions Det är inte mkt som tar det där beatet o flowet på Lil'fame i början ;) Det är grejer
checka do it man med masta ace och big noyd. båda mördar sina verser. det borde gå för dig när du hör den wigren, straight up.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
2 Pac - Against All Odds 2 Pac - I Wonder If Heaven Got A Ghetto 2 Pac - Blasphemy Bone Thugs N Harmony - Change The World Dead Prez Feat Stephen Marley - Ghetto Youths ÄLSKAR 2 Pac - THE REALEST EVER
change the world är faktiskt jävligt skön.