fan sysslar kanye west med på mtvema's?? ahha
was watching EMA's a lil bit and I put in on mute for a while. Some wierd dudes got the award for the best video and then all of a sudden Kanye takes the mic and starts bitching about not winning. At least I think that what happened I only caught a few secs.. var skitet staged eller böla han på riktigt?
WWW.DUBCNN.COM WWW.DUBCNNAGENCY.COM WWW.DUBCNN.SE
killen är ju helt paj i musen! vilken dryg fitta alzåå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg det inte, men det låter ju som att han försökte härma den gode Ol' Dirty..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Kanye West is for the children!
nu ska vi inte överdriva när Justin Timberlake vann bäst male var både Kanye och Pharell nominerade. Pharell satt sur som en arg citron fast timberlake gav honom propps,men kanye va rena rama msn ikonen. gladast på hela galan typ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Justice VS Simian - We are your freinds är ju en av årets fetaste låtar! Tråkigt att dom inte kunde vara där och ta emot priset.
http://www.iamthereasonwhy.com/
ni tror inte det bara var en flummig grej?
så jävla mycket roligar när odb gjorde det!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Han försökte ju bara vara rolig, typ. "Come on, man! That video cost me a million dollars. I got Pamela Anderson in it..." osv.
Graffare
2006-11-03 13:39
Ingen som har klippet?... Palla härma ODB, heh....
Jävla fransmän.
Producent
2006-11-03 14:08
Timbaland var inte speciellt ödmjuk heller.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Kanye West har fått storhetsvansinne... shiit, han beter sig som ett sprudluder. Absolut noll respekt för dem som vann... förstörde deras tacktal. come on nigga, du hade ju redan vunnit. sluta bitch, gå hem å grina.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
det va nog mest på skoj ja.. många tyckte nog att han gjort bort sig ändå.. haha
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
viilken idiot han e alltså ,,,,om ja va dem hade ja slått honom på plats,,,,
Graffare
2006-11-03 15:11
hör för tusan ingenting vad han säger jävla franska
hahahah för mycket luft kanye för mycket luuuuuuuuft
Det var ju bara roligt. Haha.
Han är ju full som fan också
Lätt hybris + lite lättöl = liiiide pinsamt
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
top 3 my ass, snarare bottom 3
Shuu
"Kanye West har fått storhetsvansinne" Fått?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
där skönk kanye i mina ögon..... försöker vara nya odb eller?
Personligen tyckte jag det var hysteriskt kul. "I've never seen your video". Det i kombo med tacktalet han höll för den award han faktiskt vann där han uttryckte förvåning över att han slagit igenom "all the way overhere i Europe" visar på att West är en skön snubbe med skev verklighetsbild.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
ODB var ju rolig liksom. Men Kanye grat som en liten flicka men sen forsokte vara rolig. han ar en Bitch Nigga
Shuu
dirtyfist: "där skönk kanye i mina ögon" Ok, Kanye skulle säkert bli helt förkrossad om han fick reda på det...
Krixx, kraxx, krolli kuraxxor
fan va ynkligt försök att vara rolig... han har säkert suttit och planerat detta i timtal innan showen ens börjat. ingen bumrushar en award show såsom dirty.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Har inte sett videon, men varför jämför folk med ODB? De två är ju inte de enda som gjort detta.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Verkar uppgjort :/
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Roligast var när Justin satt nära publiken och blev pillad i rumpan eller vad de höll på med där bak. Annars tycker jag att han var allmänt dryg mot publiken. Kändes inte som att han tyckte om att vara värd för galan.