I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphop Honours 2006

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-10-28 00:29

Hiphop Honours 2006

Jag kollade klart pa hiphop honours nyss. Ice T var host och i arets award sa hyllade men dessa artister.

MC Lyte
Rakim
Ice Cube
Eazy E
Russel Simmons
Afrika Bambata
Wu Tang Clan

Jag kan ha missat nagra for jag missade forsta halvtimmen. Jag maste saga det har var den basta showen jag nagonsin sett i mitt liv. Njot verkligen av den. Speciellt nar andra artister rappare dom hyllades latar. Raekwon rappade till Rakim, WC, Xzibit ich Lil Jon Rappade till Ice Cubes lat today was a good day och check ya self, Young Jeezy och Lil Eazy hyllade Eazy E genom rappa till latarna We want Eazy och Boyz N Hood. BTNH sjong the crossroads oxa. DJ Yella var bakom Dj disken forsta gangen pa flera ar.
Afrika Bambata rockade verkligen fett pa scen, de hade afrikanska krigsdansare pa scen sag javligt grymt ut.
Och sist men absolut inte minst. Wu Tang Clan, storsta rapgruppen i hiphopens historia upptradde latarna Cream och m.e.t.h.o.d man. Fyfan assa det kandes om man ville vara dar. Method Man hoppar rakt in i publiken, Rza drar en javligt skon freestyle. Oh my Oh my. Jag var bara tvungen att skriva av mig.
Den basta showen jag har sett i mitt liv.

Rest In Peace ODB and Eazy motherfucking E

Shuu