Top 5 QB-rappare
Vilka tycker ni är de fem bästa QB-rapparna? Rangordna! Har ni dessutom någon mindre känd QB-artist ni vill tipsa om, så gör det!
Addicted to Love
Nas Hostile Black Poet Horse RIP Capone
"Who the motherfuckin' bawse?"
nas
prodigy
havoc
cormega
lakie the kid
Nas Mobb Deep Blaq Poet Bravehearts Cormega
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Nas 2. Screwball 3. Tragedy Khadafi 4. Cormega 5. Mobb Deep
när och hur dog hästen?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Kanske är helt fel ute där, men jag hade för mig att han var avliden. Det är en uppgift till er yngre whoa snubbar. Klara färdiga GÅ! Först som postar och länkar svaret vinner! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
1. Nas 2. Cormega 3. Tragedy Khadafi 4. Mobb Deep 5. Lake Har säkert glömt nån jag tycker bättre om.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
alla har glömt den fetaste: LITTLES!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
1. Nas
2. Mobb Deep
3. Cormega
4. Capone 5 är uppe för diskussion.
Nas och Cormega är lätt nummer ett och två enligt min mening, sen finns det många som man tycker har fått chansen enbart för deras kontakter med dom stora namnen.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Skribent
2006-10-24 18:10
top 3 enligt mig: 1) Nas 2) Cormega 3) Mobb Deep (early work)
Måste säga Mobb Deep för att Infamous och Hell On Earth är så sjukt bra skivor!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
1.Tragedy Khadafi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nas capone havoc noyd sen finns det en hel del som får dela på femman. cormega, tragedy, lakey hade platsat för fem år sen, nature, bars & hooks etc.
orka ens nämna bravehearts haha dom är för dåliga :$
+ juice crew..Roxanne Shante, MC Shan, Craig G etc
nas mobb deep marley marl
POSTAL Tycker du på allvar att Roxanne Shante är en av de fem bästa i QB än idag? haha
shit. jag vill också veta hur och när horse dog. hade ja ingen aning om iaf 1 Prodigy 2 Cormega 3 Nas 4 Twin 5 Poet
Tragedy The Intelligent Hoodlum Snackar vi Queens i helhet är det Kool G Rap och Organized Konfuison som äger. Och Nasty Nas då förstås.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Vem har sagt något om idag? Hon är en av dom bästa därifrån överhuvudtaget.
CORMEGA!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Nas Tragedy Kool G Rap Cormega Prodigy
Boom Bap 2006.
Boom-Bap P21 G Rap är inte från QB. Han är "bara" från Queens.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Ääääää Hästen lever... The flyest, jaa 2001 "Of course my nigga Horse got married, see shit is changin We ain't these little niggaz no more, runnin dangerous" han e hemma o tofflar okej det e samma same shit R.I.P.
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
mike delorean oslagbar etta, sen nas, littles, cormega, mobb deep. hedersomnämnande till ron artest, capone, tragedy khadafi
en jävla person som nämner g rap? vad är detta? kool g rap nas mobb deep (in their prime) cormega ll cool j (ingen jävla smörja han släpper nu! checka hans -80 tals grejer, och MSKYO och mr smith) sjukt bra diskografi!
cormega nas och CNN räcker
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
G rap är inte ifrån Queensbridge. Inte LL heller.
POSTAL det var det dummaste jag har hört. nåväl, låt höra. varifrån kommer dom? smh
Queens, men inte Queensbridge.
Ägd.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
haha
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Corona, Queens tror jag G Rap är ifrån ...
PS. Your cunt is in the sink
Eller vet väl snarare, nämner det i flera låtar.
QB är en del av Queens. Men QB innebär inte hela Qeens, så POSTAL har helt rätt. Det vi diskuterar här är enbart rappare från QB!
Addicted to Love
Queens :)
Addicted to Love
POSTAL hon kan ju inte mäta sig med någon i dagsläget inte heller t.ex gammla Nas grejer..hur kan hon då vara bäst överhuvudtaget?
Det får stå för dej, jag resonerar inte så alls. Men OK, hon är en av dom värsta battlemonstrena t.ex, och jag kan inte komma på många av 'dagens heta QB MCs' som kommer att ha samma status som hon såhär långt efter.. All star.
Skulle se den rappare idag som hade vågat gå upp mot shante.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
G Rap är från Elmhurst, Queens.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
eccan .. som Corona är en del av. Viktiga grejer det här ;)
Nas Prodigy Havoc Cormega Hostyle
1. Q-tip 2. Nas 3. Tragedy 4. Lake 5. Prodigy
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
NAS MOBB DEPP inga bättre än dom .....Illmatic, Hell On Earth och The Infamous e tunga skivor alla borde ha dom
I'm Rich Bitch