Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan tyvarr inte kolla
Shuu
You already know, den e on lean!
han är död för i helvete
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har en kompis som har en annan kompis (holländsk). Han sejjer att det är en Dedication till Pac.
jalli Åfan, så kan det ju vara iförsej :S Fast vadå har dom nån fucking snubbe som är as lik Pac i musikvideon då eller?
Crunk_ Dude WORD UP! WORD UP!...Chappelle e Bäst...
Crunk_Dude P16 Wtf menar du? XD Chappelle snackar la aldrig om 2pac i nått utav sina avsnitt? :P
Sebbewhiteboy P-1 Jo Cheka Sesong3 Episode1.
Aiit, Chappelle show asså! Så jävla kung :D
TuPac lever, Elvis lever, Kurt Cobain lever, Bin Laden bor i en grotta och Bush är ett geni. Så.
•pave paradise•
hahaha sä jävla roligt i chappelle show
yaey
videon gjordes innan 2pac dog. det står ju i början. 1996.
Tror detta säger det mesta... Listen close, as life turns its pages Makaveli here, kickin' rhymes for the ages Seeing things in stages Wise words spoken by sages From Skytel to Blackberry pagers Your crew don't faze us, we'll make you busters pay us Run up on your spot like CJ from San Andreas I wrote this song a long time ago, a real long time ago Feel me! I wrote this song a long time ago, it was the dopest song I ever wrote... in '94 What can a nigga do, when half the people voted for George W For George W, can't be true I'm gonna choke him, he's a snitch, I'm talking about George W Smith, from city council, he ran in '93, out in Oakland, you probably didn't hear about him. I wrote this song a long time, ago a real long time ago Way before Slim Shady was in demand, Way before we dropped bologna on Afghanistan I wrote this song in 94. I'm not doing thisl Look around the club, see everyone in the place Showing Pac love, and a smile on my face The girl in the mini skirt has bad taste, 'Cause her shirt don't match, there's a pudding stain on the back What the fuck is that? It might be DOO-DOO! And you in the back you ain't shit You bought a gin & tonic, but you didn't even tip And if you hit this table one more time, then the record might skip, might skip I told you...stop hitting the table 2Pac is ova I wrote this rap in 1994 IM NOT ALIVE! THUG LIFE! Dave Chappelle, that ain't your wife. You better leave, you got 2 kids GO HOOOOOOOOMMME!!! I wrote this song a long time ago, a real long time ago Way before Beanie Siegel had to do a bid Way before Dave Chappelle had two kids Don't give him no coochy.HAN LEVER!
Har en polare som med undantaget att han är lite ljusare i hudfärgen annars är en kopia av Pac, kanske jag borde göra en video med honom och säga att Pac lever? My point? Finns många look a likes i den här världen. The brother is dead, let him be...
At the gates of Eternity...
Sen har vi väl hans halvbror som också är rätt så lik han ? mopreme eller va han nu heter ?
Skribent
2006-10-23 12:14
okej, det ser ut som honom, men vem säger att det är han? det som BC99 P23 säger är sant, det kanske bara är en look-a-like. det finns det ju många look-a-likes i världen.
kan vara look-a-like. är det ingen som vet något om själva rapparen i videon, vad är hans uttalande om mannen som ser ut som pac i hans video?
angående videon som e postad så sägs det att det är en collabo mellan rapparen och 2pac som gjordes och spelades in -96 och hette "Amsterdam-LA" Det där med FBI har sedan lagts dit för att öka spekulationerna.
SKU - SKU - SKULASON!
tröttnar ni aldrig på att lägga upp inlägg om det här? det är lite mer än 10 år sen han dog nu gubben.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
HAHAHHA it might be DOO-DOO!
fan e du groggy elle? han e stendöd ...sad but true
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Men om man säger såhär. Hans kropp kremerades (eller hur fan det stavas) 2 dagar efter mordet. Hur ofta händer det att dom kremerar kroppen så tidigt? Dom hinner ju knappt kolla kroppen innan då! Och hur kommer det sig att det inte fanns ett ända jävla ögonvittne till dödscenen även om det var en stor boxnings match som slutade ungefär 10 minuter innan inte alls långt därifrån?
Och hur förklarar ni det?
Ja, nog lever han alltid.
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Sebbewhiteboy P-1 vad är det man ska kolla i en kropp med skotthål i? Jag tror man kan se dödsorsaken utan att undersöka i flera veckor liksom.. dom plockade ut skotten ur honom och brände han. thats life förfan.
Ingen har heller frågat frågan
VARFÖR SKULLE HAN GÖMMA SIG I 10 ÅR?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
rostad P18 JO DET HAR DOM OCH DET FINNS MÅNGA OLIKA SVAR PÅ DET För det första kan det ju vara så att han använder detta som ett stort pr-trick. Jag menar han rullade in mindre pengar under 1 år när han levde än vad han gjorde efter han hade dött. Han kanske visste att han skulle bli sedd som en legend bland många om han dog. Han kanske sitter på nån bortglömd ö nånstans nu och chillar och bara låter cashen rulla in. Han hittar la på en jävla massa grejjer att göra för pengarna kan jag tänka mig. Jag menar många artister blir artister för pengarnas skull (jag tror inte det va så i 2pacs läge men) men när dom väl har fått dom här pengarna kan dom inte göra så mkt med dom eftersom dom inte kan gå på gatan utan att bli helt omsvärmad av människor. Det kan ju vara så att 2pac listade ut detta redan innan han blev känd på allvar att det var så han ville göra. Han arbetar hårt några år och får sagt det han vill ha sagt till omvärlden och får en jävla massa pengar för det. Sen fejkar han sin egen död och drar sig tillbaka nånstans där inget vet och ingen kan störa honom..? Detta är ju bara en av alla teorier och ursäkta för att jag suger på att förklara xD
sebbe.. snälla ge upp. och byt nick.
-verbose- P22 Haha nej jag tänker inte byta nick för det är whiteboy jag kallas här där jag bor xD Jag säger inte att jag tror 100% på att han lever, men jag tror inte 100% på att han är död. Visst den absolut största sannolikheten av dom båda är att han är död. Men en del av mig tror fortfarande på att han lever
jag trodde han va stendöd hur länge som helst. men när man såg denna videon visste man inte vad man skulle tro. men om det är en collabo från 96 så lever han ju inte.
sebbe.. ouff. vet inte ens vart jag ska börja. men jag antar att alla fjortonåringar som upptäckt hiphop går igenom den här fasen. men att du kallas white boy är inte en komplimang eller en "skön grej". "han säger så bra saker så jag tänker tro på varenda ord folk säger om att han inte är död!"
kan det vara hm...femtonde tråden om dethär klippet ? lägg ner..
AayFukYuuuu :@
-verbose- P22 Man kan ju säga såhär att det är mina kompisar som kallar mig whiteboy och det är inte för att dissa mig, det är ironiskt kompis
ok lite typ.. "amen slutarå jag vill inte dricka toalettvatten!! haha sluta driva! hahaha aj det gör ont som fan! sluta slåss!! aah jag hajar ni driver bara hahaha!"
Nej, Men önska att han levde. Han skulle inte gömma sig i 10 år.
He's alive and he will show y'all!
han är precis lika död som Abraham Lincoln. Acceptera det och gå inte på några jävla teorier om hans återuppståndelse.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Whatever, det är väl upp till var och en och tro vad den vill. Samma sak med Jesus, eller? Vissa tror han lever, andra inte...
Vem fan tror att Jesus lever? Hahaha, det var den sämsta liknelsen jag vart med om.
haha mm den jämförelsen var lite skev. jag tror också att tupac är stendöd. Men jag läste senaste XXL häromdagen där det var stort reportage med datum och vad som hände från det att han blev skjuten tills idag i princip. Det är jävligt många skumma saker som inte pekar på en normal död/normalt mord. Det är så jävla många saker som spelar in som är konstiga och ologiska. Så jag förstår att det bildar frågetecken om mannen i fråga. Alla teorier gör ju att man börjar fundera. Men han hade nog inte klarat att "gömma sig" i dagsläget är han en så pass allmänt känd artist att det inte hade gått att gömma sig. Sebbewhiteboy P-1 att han skulle sitta på en öde ö och hova in pengar är ju helt omöjligt. Tror du inte myndigheter osv osv har koll på var hans pengar transporteras och han skulle aldrig kunna ta del av hans multimiljonbelopp som han faktiskt har dragit in sedan hans död. Så den tesen är orealistisk som fan.
SKU - SKU - SKULASON!
fan holländsk rap lät ju rätt så skönt, det trodde man inte.
Haters gon' hate...
mehhh. videon är ju från 1996 står det, han levde ju till och med då.
Haters gon' hate...
förstå, inse fakta.. han e död... däremot skulle jag inte bli chockad om han levde..
http://www.myspace.com/akinonline
Let the man rest in peace!
sprang på honom igårr....
2pac är som årgångsvin, han blir äldre med åren
ahh ahn lever. det e sant jag såg han med, sen tyckte jag såg Big L på slussen också sjukt men sant!
The Young Phenomenon...