Bästa skivan iår (Hittills)
Ja, ni förstår. droppa!
Wordlife no doubt baby
The Bo$$ Hog Barbarian$ - Every Hog Has Its Day delar nog med Ghostface Killah - Fish Scale. Starka andraplatser är Murs & 9th Wonder - Murrays Revenge och Mr. Lif - Mo Mega. Lupe Fiasco och Jedi Mind Tricks har jag inte hunnit lyssna in mig på än, men kan nog vara starka kandidater med. Hittils mest underskattade/förbisedda är i all fall: Okai & Ayatollah - Dekonstruktion Of The Mind Random - The Call
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
tycker classified - hitch hikin music eller AOTP - The Torture Papers
yaey
Boot Camp Click - The Last Stand Hi - Tek - Hi Teknology 2 (the chip)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apathy - Eastern Philosophy och The Boss Hog Barbarians - Every Hog Has It's Day är tyngst hittills.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Jurassic 5 - Feedback Fatman Scoop - in da club
:::The Iranian Stallion:::
Every Hog Has Its Daym, Hi-Teknology 2 och Stepfather
PS. Your cunt is in the sink
Hollw Tip's best of 10 years Devin The Dude On The Grind- smoke one 4 your brother
The Young Phenomenon...
Ghostface Camron Rick Ross HiTek Jedi mind
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lupe Fiasco - Food & Liquor The Streets - The Hardest Way To Make An Easy Living Hi-Tek - Hi-Teknology 2: The Chip Outkast - Idlewild J-Dilla - The Shining Dessa har regerat mina högtalare i år
..
hmm Bcc's senaste och jedi mind tricks får jag nog säga..
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Jedi mind tricks, känns som en rejäl "comeback" efter förra skivan, som var otroligt svag.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Brunsås menar du legacy of blood? legacy är bättre än denna skiva !
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
http://www.whoa.nu/community/viewUser.aspx?userID=90554 Det menade jag, och nej, den är inte bättre, den är värdelös. Enligt mig. Du får gärna ha en annan åsikt om du vill.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Mekalek - Live & Learn MF Grimm - American Hunger JJ Brown & Louis Logic - Misery Loves Comedy PSALMone - The Death Of Frequent Flyer The Roots - Game Theory Ghostface - Fishscale M.O.P - Ghetto Warfare Sway - This Is My Demo Soul Position - Things Go Better With Al & Rj Nicolay - Here Pack FM - Whutduzfmstand4? Prince Po – Prettyblack Sunspot Jonz - Back In Black Murs - Murrays Revenge Girl Talk - Night Ripper Oh No - Exodus Into Unheard Rhymes J Dilla - Donuts K-Os – Atlantis (Hymns for Disco) Count Bass D – Act Your Waist Size Papoose - A Threat And A Promise J Dilla - The Shining The Coup - Pick A Bigger Weapon Lupe Fiasco - Food & Liquor Gnarls Barkley - St. Elsewhere Masta Killa - Made In Brooklyn Ett försök till en topp-25 hiphop hittills i år. Kommer nog att ändras en del innan året är slu
ghost face - fishscale lupe fiasco - food &.. Busta rhymes - the big bang den va la från i år ?
Main Flow & 7L "Flow Season" är bäst hittils i år tycker jag
port of miami :D
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Skribent
2006-10-20 18:56
bäst album som jag kan tänka på just nu iår är: Lupe Fiasco - Food & Liqour PackFM - Whutduzfmstandfor? Masta Killa - Made In Brooklyn Xzibit - Full Circle Ghostface - Fishscale Obie Trice - Second Round's On Me DMX - Year of the Dog...Again Busta Rhymes - The Big Bang Public Enemy - Rebirth of a Nation inte i ordning däremot.
Jedi Mind Tricks Rick Ross Lupe Fiasco Ghostface The Streets Masta Killa
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ay glömde birdman & lil' wayne.. helt ok.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Swollen Members - Black Magic Boot Camp Clik - The Last Stand Sadat X - Black October Hi-Tek - Hi-Teknology 2 The Chip Jedi Mind Tricks - Servants In Heaven Kings In Hell
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
Ghostface Killah - Fishscale
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Young Dro - Best thang smokin Rick Ross - Port Of Miami Trae - Restless
och vem fan är du?
Utan inbördes ordning: The Roots - Game Theory Oh No - Exodus Into Unheard Rhythm Darc Mind - Symptomatic Of A Greater Ill Storm The Unpredictable - A2: What Should Have Been Mekalek - Live And Learn Årets mixtape: Gift of Gab - Supreme Lyricism Årets mest underskattade: Soul Position – Things Go Better With RJ And Al
...
Ingen aning...lyssnar inte på nya skivor
AayFukYuuuu :@
Hi-tek
DE FEM BÄSTA PLATTORNA ENLIGT MIG: Busta Rhymes - The Big Bang T.I. - King Obie Trice - Second Rounds On Me Agallah The Don Bishop - You Already Know Rick Ross - Port of Miami Tror iofs att Nas, Game och Snoops kommande album också lär finnas på min topplista när året är slut.
THE TALENTED MR BRAT
top 3: Obie Trice - Second Rounds On Me Ghostface - Fish Scale Jedi Mind Tricks - Servants In Heaven, Kings In Hell honorary mentions: The Roots, Method Man.
seperate me from your little open mics, please.
1 Lord Jamar: The 5% Album 2 MOP: Ghetto Warfare 3 Ghostface Killah: Fish Scale 4 Boot Camp Clik: The Last Stand Utom tävlan: Pete Rock: Underground Classics
weiner P17 samtliga du radade upp är mainstream nästan
The Young Phenomenon...
Mycket förväntansfull inför Sadat X kan jag tillägga...
SAOL .. ja, MF Grimm skivan är så bra? Lyssnade på snippets där det lät helt sinnessjukt fett. 60 jävla spår trots allt.
SSII .. Håller ungefär samma klass som Experience and Education.
kazie: Då längtar man ju inte direkt mindre
Ingen jävla A Piece of Strange med Cunninlynguists? Det är fan top-3 iår.
Hiphop:Ghostface - FishscaleBCC - The last standMurs & 9th Wonder - Murrays Revenge(sommarens skiva)Jr Writer - History in the makingJ Dilla - The Shining(har inte lyssnat in mig helt ännu men låtar som baby ger mig rysningar!)Inte hiphop:Fibes, Oh Fibes - EmotionalArctic Monkeys - Whatever people say i am, that's what i'm notmåste tillägga att jag vart riktigt besviken på Cams nya, fler beats av Heatmakers och kanske lite mer sammanhållna texter. han har nästan flippat totalt nu. go back to what u once was cam...
Arsenal
kazie jepp, mycket fet skiva. Lite skräckinjagande med 60 spår, men det finns åtminstone ett tjog riktiga pärlor. Soul survivor Jag vet att våra smaker inte går hand i hand, men seriöst, Lord Jamar? Jag har ändå givit den en ordentlig chans, klockar in någonstans kring 48 på min rullande topp 50 över årets bästa hittills. Sedan ska du nog inte ha för höga förhoppningar på Sadat X. Fast sätter du Lord Jamar som etta kan den mycket väl bli trea i alla fall.
SAOL: Jag tycker plattan är skitbra. Ingen klassiker, men det har inte kommit några klassiker iår. Lord Jamar är för mig årets bästa platta, men inte top 10 från senaste fem åren...
Tycker exempelvis den är ungefär 100 ggr bättre än Gnarls Barkley...
Inte så att jag tycker att den suger eller så, men typ en trea av fem ungefär. Nu när du säger det har jag nog rankat Gnarls för högt, som sagt, min lista är inte jättegenomtänkt. MF Grimms platta skulle man nog kunna se som en framtida klassiker förresten. Sedan är det tillräckligt bra låtar på Mekaleks platta för att få klassikerstatus, men det kommer nog aldrig att hända ändå
Jag vill ha Hi-Tek. Nu.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
fyfan den här tråden var jävligt deprimerande läsning alltså
skriv kort, helst inte alls
Grymma dropps dudes håller med om : Apathy- Eastern Philosohy Classified - hitch hikin music Pete Rock: Underground Classics Hi-Tek - Hi-Teknology 2: The Chip The Roots - Game Theory Som ej ska förbises av någon... Har just köpt dom flesta ovannämnda på vinyl som mullrar på gott hemma hos mig!!!!
Moneybags "Ingen jävla A Piece of Strange med Cunninlynguists? Det är fan top-3 iår. " Den kom väl ut 2005? grym iaf
yaey
method man!
busta rhymes rick ross t.i e dom ända jag kan komma på just nu
bars and hooks - the most notorious
har inte så stor koll på årets skivor men Chamillionaire - Sound of revange verkar fet, har inte lyssnat igenom den seriöst än iåf.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
T.I har ju kronan i år måste jag ju säga
You already know, den e on lean!