jag äcklas av honom och hela detta sätt som mainstramhiphopen förhåller sig till pengar.
http://www.kalvinhiphop.com
ja, han är en riktigt fjant.
Fan vilken idiot han är... I den videon när han skryter om att han gjorde slingan till Still D.R.E. Fyfan, man vill typ spy...
www.projectedwin.blogg.se
Jealous ones still envy..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, han är duktig som fan. Det har jag inte sagt nåt om. Jag tycker bara att han är så jävla dryg...
www.projectedwin.blogg.se
Pharrell är fan beyond nerd. Han är inte ens nördig på ett charmigt sätt som Kanye. Man vill ju bara slå honom. (Disclamer:bildligt talat naturligtvis, jag är pacifist)
"så för att man haft cash är man inte välkommen i hiphopen?" Nämn någon rappare som var bra tät innan och som blivit välkomnad. Som inte tjänat stålar genom o pitcha dvs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soul skulle få sitt skalman arlse så illa piskat så därför är han "pacifist"
Messo P21 "Så jävla löjligt. "han är medelklass" han är inte "äkta". så nerd altlså" Det är väll medelklass människor som tänmnker precis sådär. Vem fan vill höra Kalle Johansson som jobbar på ICA om hans liv o åsikter? It takes one to know one som man säger.
storch ser ut som en riktig slusk asså!!
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
jag har aldrig gillat hans beats.
Messo P21 Jag personliegn lyssnar inte på hiphop som inte är från gatan. Det tykker du säkert är hur roande som helst. men ajgs er ingen hiphop i musik som inte är från gatan o är äkta. Ordbajserier o kluriga formuleringar lämnar jag åt backpackers o svennar
"They came to Scott Storch," he says, "and I gave 'em some hot shit, and they smacked me in my face and disrespected me. The record label has destroyed the introduction stage of Paris' project. is a safe, contemporary pop record. My stuff is more daring, and I feel like it would've been something to open people's eyes." Underbart!
Messo: Jag tror inte på våld som problemlösning. Men jag är väl inte mer än människa. Försöker nån döda mig eller min flickvän exempelvis är det klart jag skulle tillgripa våld. Men inte mot Pharell bara för att han är en tönt.
Det är en bild som den i länken som gör att man ändå inte avundas folk som Scott Storch. Hur fan kan han ha poserat för den bilden frivilligt?
Jag hade nog glassat en del, men inte i den morgonrocken, dem tofflorna, den frisyren och dem brillorna
alltså måste ju va självironi.. bilden är 100 % oseriös :)
ye ye ye
Sluta hata på scottan, he's nice with the Key's... inge snack! Ok, han ser ut som en smurf... men is it becuz his white?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
hha han ser jävligt lökig ut men att han är skillan och förtjänar sina cash är det inget snack om. haha han e rätt göad för versace.
SKU - SKU - SKULASON!
scott storch är en jude.
don't watch me, watch yourself
"scott storch är en jude" Jag har hört ryktas att Dr. Dre är svart!
Hiphopens Bill Gates är nog Master P. Deras Donald Trump är nog isåfall 50 Cent.
THE TALENTED MR BRAT
Bootlegger: Ordbajserier o kluriga formuleringar i kombination me flow kallas skillz and thats real!! Har ingenting me backpackers o svennar o gora.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
'Jag hade nog glassat en del, men inte i den morgonrocken, dem tofflorna, den frisyren och dem brillorna' haha woord pa den btw, man ska ga till scotty om man vill ha en club hit men om du vill ha en Ra underground LA eller NYC shit ska man till Rza respektive Dre
Shuu
isofu tyvärr har det ju det.
Vad spelar det för roll om vilken religion du till hör eller vad färg på huden du har? Hiphop är hiphop, dem bryr sig inte =) Men han gör hits, Kanye och nerd oxå. hata inte =)
haha fett kul att han verkar röka såjävla mycket
Bootlegger: sa by definition sa har svennar o backpackers mer skillz? Ja fattar va du e inne pa, men de finns ju manga street nikkus som flashar me sin lyrik.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
d finns 100 streetniggus som e bättre än finnen scotti
Haha fan va ful han var / är. :)
soundcloud.com/G-O-R-D-A
inte direkt slående likhet med gates va... gates verkar mer ödmjuk och skänker cash till diverse välgörande projekt.... något man knappast kan se storch göra? däremot misstänker jag att de röker på lika mkt båda två.
artiklar i rolling stone är fan en parodi på rolling stone.