I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lupe Fiasco f. JayZ - Pressure ... Lupe dödar Jay i denna!!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-09-30 01:06

Lupe Fiasco f. JayZ - Pressure ... Lupe dödar Jay i denna!!

http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.536/title.lupe-fiasco-f-jay-z-pressure

Rubriken säger vä de mesta: Ju mer jag lyssnar på låten dessto säker är jag på att Lupe droppar tighatre än jay z i denna.. the futur is here!!

i å för sig är det ju hans låt heheh,, men endå

vad tycker ni??

Battlar vem som helst på engelska!!!

2006-09-30 01:28
varför måste du vrida saken så där och bara fokusera på vem som droppar tightast. det är ett SAMARBETE. du får det att låta som att Lupe dissar Jay i den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-30 02:01
äsch ingen beef, inte ens de han snackar om..

samma som jay-z feat eminem - the renegate, eminem dödar jay-z på hans egna låt..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-09-30 02:41
yes..

dock har de inget med mitt inlägg å göra, kan bumpa ehter å sen super ugly
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-09-30 10:02
Lupe har så jävla skönt flow
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2006-09-30 11:44
efter alla featurings och låtar jay gjort så är man enbart dum i huvudet om man tror att han inte skulle kunna döda vem som helst med en vers...
Are you not entertained?

2006-09-30 11:54
på tal om dissar, Cypress Hills 'Ice Cube Killa' är det drag i
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-30 11:59
smak sak, själv finner ja inte mycket som faller mig i smaken hos jay - z men lupe därimot en riktig lirare

Peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get
My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"

2006-09-30 12:01
RISHAD P16: försök hålla dig nära ämnet iaf...
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get
My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"

2006-09-30 12:04
Beatet var rätt sweet, inget fan av lupe

2006-09-30 13:02
exakt som TeKoNe P23 säger

man får ju inte heller glöma att det endå är Lupes låt, å han droppar två verser. plus så anstränger sig inte jay säkert som om de hade vatt hans låt. trots allt är jag grymt imponerad av Lupe.
Battlar vem som helst på engelska!!!

2006-09-30 13:28
Den var inte så bra tycker jag. Lupe är väl ok. Jay Z är bara tråkig nu förtiden...
www.projectedwin.blogg.se

2006-09-30 13:31
lol, lupe förbandar jay-z på hans tour. säger lite om vem som dödar vem.

2006-09-30 21:18
men jisses. de gör en låt tillsammans och folk börjar dissa den andra eller den ena i låten.

Digga istället. Tycker båda är ganska jämbördiga, medan jay är lite mer säker i sitt flow och text.