varför e det så här???
vet inte om detta passar här eller i blandat men det e bara flytta på det....
kikade runt lite på whoa:användare för jag hade lite små tråkigt...I många av fallen så va det många som skrev " jag lyssnar på hiphop som: eminem,xzibit,50 cent osv" ibland hade dom skrivit att dom lyssnar mest på svensk hiphop men när det kom till hiphop från usa så va det samma mönster hela tiden...eminem,zxibit,50cent osv....och åldrana va mellan 13-17 år....är alla 13-17 åringar så dålig på att hitta nått nytt?? tror jag aldrig mött nån i den åldern som har sagt en grupp jag inte har hört utan det e alltid samma namn som ploppar upp ( jobbar extra på en fritidsgård ).... som jag själv så tycker jag det e väldigt spännande att hitta nya grupper/artister...jag skulle tycka det skulle va riktigt jävla tråkigt...nästan patetiskt att bara sitta o lyssna på eminem o alla andra....e ungdomar så ( vet inte vad jag ska säga ) dumma kanske e oxå fel ord men borde man inte utforska lite annat oxå?? testa lyssna på nått nytt?? iställe för att sitta dag in och dag ut o lyssna på dessa artister??
jag tycker det e sorgligt.....folk missar så mycke annat gott inom hiphop
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|