I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Groupie

2006-09-19 22:13

X-Raided

Jag köpte hans skiva xorcist idag. Och hörde att hela skiva va inspelad på telefon och de låter ju förjävligt så jag gissar väll på att han satt inne när han gjorde skivan. men de kändes ju som att de hade kunnat va ganska fett om de skulle vara ordentligt inspelat i en studio.  
och nu måste jag fråga:
nån som vet för vad han satt inne för?
och har han spelat in nåt mer album över telefon? (så jag kan undvika de)
och vilket e de fetaste albumet han släppt?

..

2006-09-19 22:34
Han sitter nog fortfarande asså...killen sitter ju för mord så det kan nog dröja innan han kommer ut. Han e ju en gangbanger (Garden Blocc Crips) och det va något med att han knäppte någon's morsa. Om det va med flit eller om det va en olyckshändelse (att hon blev skjuten) lämnar jag osagt...men det lär nog bli ett par till sådana telefonalbum innan ett riktigt studioalbum kommer. Dock har gjort tunga prylar...om man gillar hela den mörka Sacramento scenen, Brotha Lynch, Loki, Crookwood, Phonk Beta, samt Doomsday Productions (Las Vegas)
U wanna war, Ill take U to war!

2006-09-19 22:35
Eller har han kommit ut!? Hojta i sådant fall!
U wanna war, Ill take U to war!
Groupie

2006-09-19 22:38
stort tack jag ska väll kolla dom du tipsade om
..

2006-09-19 22:42
Mental Ill , du har rätt . Han sitter forfarande inne . Förra året så väcktes väl hopp när det hade kommit in ny fakta eller nåt sånt om fallet. Men det dog väl ganska snabbt . Har för mig att han har ett tag kvar också . Han har väl suttit 13-14 år redan ? Det verkar inte som att han chillar direkt heller , varannan gång man läser intervju så har han precis kommit ut 'from the hole' typ . Han har ett gäng feta låtar som finns i bra kvalite också .

2006-09-22 21:08
haha tror han kör med en dattbandare, eller hur det stavas.
sköön snubbe
The Young Phenomenon...