I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill slå ett slag får två övergrymma skivor.

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-09-01 17:07

Vill slå ett slag får två övergrymma skivor.

Boot Camp Click - The Last Stand och
The Roots - Game Theory


Köpte dom i förrgår och jag är kär.. fyy satan vad bra skivor det här är.

Boot Camp Click har gjort en helgjuten skiva med övergrymma beats, till och med Ken Ring's bidrag är överfett, är man det minsta Boot Camp fan måste man ha den här skivan, annars också. Den är genom bra jag har inte hittat en enda dålig låt, inte ens ett dåligt rimm på den och jag har ändå lyssnat 24/7 (tillsammans med The roots då).
Boot Camp Click har gått tillbaks till den gamla goda tiden med den här skivan dom är stenhårda som vanligt, men stenhårda med nya beats. Beatminerz producerar bara ett beat på skivan, och det är nästan det sämsta om jag måste välja vilket beat som är dåligt.

Jag har inte varit så själaglad sen jag råkade köpa Organized Konfusions skiva - Stress the Extinction Agenda =).

Om ni vill köpa skivan men är osäkra lyssna på låten: Yeah


Till The Roots då.

Trodde man att dom skulle bli kassa genom deras Def Jam sign trodde man fel. Den här skivan är det bästa släppet sin Illadelph Halflife (som jag för övrigt tycker är deras bästa skiva) också den här är helt klockren. Black Thought rappar som aldrig för tillsammans med en helt galen ?estlove på trummorna.
Beatsen som har komponerats svänger från helråa In the Music till den mjukare Clock with no hands .

Om ni är osäkra på detta köp (vilket ni inte borde vara) lyssna på: In the music

och fatta att det här bara är 2 av alla dom övergrymma skivsläpp som lär komma i höst. Pharoahe Monch' släpper nytt, även Black Sheep kommer med ett nytt album (har vi väntat på dessa båda eller har vi väntat?).. Sen har vi Mos Def och flertalet andra som ska släppa skivor i höst.

Och jag är sååå jävla glad hehe, ny golden age eller vad!!!!!!

ja jag var bara tvungen att skriva av mig eftersom jag är så nöjd med 2 sjukt bra skivor hähä.

Hoppas fler köper dom och blir lika glada som jag är nu!


Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels