Mos Def - Tru3 Magic släpps i September
Hämtat från Mos sida: "The rumors are not false. Mos Def will be releasing his highly anticipated album Tru3 Magic in September. The album will include production from Kanye West and Pharrell." Låter ju riktigt grymt, någon som har någon mer info om producenter och gästartister? Kan bli en skön höst. Mos, Kweli och Pharoahe Monch släpper alla nytt. Gött!
låter ljuvligt, men ångest med produktioner av pharrel :/
SKU - SKU - SKULASON!
jag gillar varken Kanye lr Pharell =( men jag kommer nog köpa den ändå bara för att det är mos def...
mmm precis...
Känns ändå som att Mos kommer vara noga med att få fram sitt eget unika sound, det gäller nog egentligen oavsett vem som producerar.
vi får hoppas det.
SKU - SKU - SKULASON!
Redaktionschef
2006-08-21 14:43
sant Phontastik.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Boogieman lät ju i princip som en blandning av Black on both sides och The new danger så han verkar inte direkt ha sålt sig. Det kommer förmodligen att låta precis som han vill att det ska låta, vad det innebär låter jag dock vara osagt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför måste han ha en 3:a istället för ett vanligt e i titeln?
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
LB10 kanske för att det e hans tredje soloalbum? pharrell skrämmer mig med. även om mos får bestämma hur det ska låta.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag tycker iofs att "Broken glass" på "the beautiful struggle" visade att Neptunes passade även i det sammanhanget. Om man nu kan dra mos och talib över samma kam längre...
Är det rap på denna skiva eller?
jagvillocksåhaenblog.com
var det väl på förra med.. lyssna på den lite till du så ska du se att den inte är så överjävlig. för övrigt hoppas jag att Pharoahe Monch's släpp blir the bomb :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
The_sun Ja, som man har väntat. Känns dock som att det kan bli riktigt grymt.
Snackades det inte om att hans nya skulle vara en renodlad rapplatta? Inte för att The New Danger är något att klaga på.
Helvete jävla skit. Jag är så sjuuukt trött på jävla idiot Kanye West vars kuk ALLA suger. Pharell är inte min favorit heller men han är definitivt en bättre musiker än Kanye Wackest. Jag som hade hört nåt rykte om att Madlib skulle prodda ett helt album till Mos...
Tror det blir bra. Låter ju som att det blir en hiphopskiva iaf.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Och nu när jag hört låten är jag inte lika övertygad om att det blir en bra sida. Den sänkte iaf. förväntningarna istället för att höja dem....jag vill ha tillbaka gamla mos def.
Tja vad ska man säga. Tycker ändå den var hyffsad, gäller bara att hoppas att albumet innehåller några riktiga feta grejer. Nån som vet vem som proddat den här låten då?
hoppas han skippar rockgrejjen bara.
SKU - SKU - SKULASON!
black on both sides en av de bästa skivorna någonsin, sedan ett kvantumhopp i fel riktning med upp följaren, nånstans mittemellan den här gången?
skriv kort, helst inte alls
Låten var inget att hänga i granen:/
mmm precis...
synd...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nääääääj, inte Pharell!!!!! Den apan har inte lyckats skapa ett enda bra beat någonsin. Vart är spyhinken?
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Producent
2006-08-28 17:51
& så kommer Pharoahe Monch's album i oktober. Det ska vara en grymm låt där som Alchemist har producerat.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
nån som sett en tracklist för denna skiva än?
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
hmmm var det inte snack här förrut om att madlib skulle producera mos defs nästa??
Skribent
2006-08-29 21:44
thisisit.. det är inte denna platta.. däremot kommer det komma en platta av madlib och mos def i början av 2007.. albumtiteln TBA..
beatheartsblog.com - freshness!
madlib och mos def tillsammans skulle kunna få till ett av 2000-talets bästa album. Men nu när jag har skrivit det så kommer det inte att hända.
djkrush Tack för infon,nu kan jag sova lungt igen!
djkrush har du någon pålitlig källa till det? låter tyvärr för bra för att vara sant :/
Skribent
2006-09-01 01:06
man kan ju aldrig veta vad gäller skivsläpp, det har vi ju fått erfara.. (D'angelo's nya platta kommer ut 2004, 2005, 2006, 2007....!!!) men ryktena går om att m. def o madlib knåpar ihop nåt som ska komma ut någon gång under nästa år.. hur pålitligt detta är kan jag inte svara på, har läst om det här o där.. men inget stensäkert..
beatheartsblog.com - freshness!
Suck...om den där urlfunktionen ändå kunde bli fixad någon gång. http://www.youtube.com/watch?v=W89D-YOfT 7s
Förresten spåret Crime & Medicine tycker jag är riktigt bra. I början av slutet är det ett skööönt beat med vissling mm. Är det nån som känner till det? Har det hörts nån annanstans? Varför gör man inte en hel låt på det när det är så grymt? TAck!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Orka vänta, för tidigt att dra igång en teaser nu fan... iofs tiden går snabbt men sabba inte sommaren:) låt den den dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga som fan pöice
The Young Phenomenon...