I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Okej, kanske uttjatat! Men ändå!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-08-04 16:44

Okej, kanske uttjatat! Men ändå!

Just nu knasar SÖK-funktionen på Whoa, iaf för mig.

Hur som helst! Just nu sittar jag och tittar på Change of heart avsnittet där The Game var med....
Och när det kom ut och så passar G-unit (whoo kid & 50 cent - -unit radio part nånting) på att släppa ett mixtape där dom totalt dissar honom för det! Sant iofs, inte gangsta att strippa tänker man ju först.

Men ändå! Jag får fan bara mer respekt för The Game när jag ser avsnittet! Det visar ju att han är en romantiker, en människa med känslor! Man måste väl inte var gangsta dygnet runt, man måste väl få ha en flickvän även om man heter The Game? Har aldrig 50 cent varit kär eller? :)
Han har humor, skojar och visar att han kan mer än att rappa & huzzla. Det här är ju skitgammalt, säkert 7 år sen :)
Han har vart med på tv och fått nobben, so whut? Och att han skulle ha jobbat som strippa....tror nog mer att han bara gjorde det på skojs skull nån gång! :)

soundcloud.com/G-O-R-D-A