I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ras Kass - Eat or die sampler

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-08-03 20:00

Ras Kass - Eat or die sampler

satt o lyssna igenom samplern idag och måste säga att jag faktist tycker att den är djävligt bra..visst det är ingen soul on ice men det är de inte mycke som är....

samplern finns iaf o hämta hem här www.raskass-central.com

Love is Love ya'll

2006-08-04 12:59
jag postade en tråd om detta för en vecka sen eller två men det var ingen som var intresserad. håller med dig, diggar spår 9 och 21 mest av de korta bitarna man hinner höra.

2006-08-04 14:16
ja det är en bra fråga...vet att han hade nåt tjafs med sitt bolag o skulle lämmna o så men vet inte om det löst sig...om inte så blir det troligvis efter det
Love is Love ya'll

2006-08-04 16:18
han håller fortfarande på med den rättsliga processen. han släppe ju bara "mixtapes" nu för att kunna släppa ngt överhuvudtaget. hoppas ni redan har kollat in institutionalized och revenge of the spit.

2006-08-05 18:35

ingen soul on ice???... tycker rassy har blivit bättre och bättre... revenge of the spit va bland de bästa han gjort... någonsin...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2006-08-05 21:28
han har inte blivit bättre och bättre, det kan jag inte hålla med om. hans flow nuförtiden har förlorat all personlighet som han hade förut. nu på senaste tiden har jag hört några riktigt feta låtar men bara några når upp till Soul On Ice-standarden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.