I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Clipse - Time's Up (10 min freestyle)

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-07-28 01:09

Clipse - Time's Up (10 min freestyle)

Finns att ladda hem här!

Clipse_-_Time_s_Up__Live_Freestyle.mp3

"I ain't haitin, I just heard better" J5

2006-07-28 03:10
Pusha dödar.

Nocturnall : Yessir, Hell Hath No Fury släpps 29 augusti. Mr. Me Too på heavy rotation som första singel och även What It Do (Wamp Wamp) med Slim Thug the Boss har släppts på nätet.

"Hell Hath No Fury is the oft-delayed second album from the Virginia hip-hop duo the Clipse. It is scheduled to release August 29th, 2006.
The first single from the album is "Mr. Me Too" featuring Pharrell Williams. Other tracks reportedly set to be on the album are "Stuntin' Y'all", "Keys Open Doors", and "What It Do"."

* "Mr. Me Too" (featuring Pharrell Williams)
* "I'm So Obnoxious"
* "Wamp Wamp (What It Do)" (feat. Slim Thug)
* "Chinese New Year"
* "Take It Personal" (feat. Rosco P. Coldchain)


wikipedia is the shit man.
 

2006-07-28 10:15
Missa absolut inte de mixtapes som kommit, särskilt "We got it 4 cheap vol. 2"!

Peel money rolls till our thumbs get the papercuts!
 

2006-07-28 11:35
Pusha är fan den bästa av de kommersiella, monotona rappare som finns.
www.plaingold.com

2006-07-28 13:44
Before the dj start cuttin, I was already fuckin'
R.I.P. Big Moe