I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Outkast - The mighty o

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-06-05 16:42

Outkast - The mighty o

Spelades på Popnonstop i dag. Någon annan som hörde den? Annars går det lyssna på P3's hemsida. Runt 13.25 spelades den.

Tycker inte det var något jättebra, men jag har hängt kvar i Hey Ya-tiden, så vad ska kunna mäta sig med det. Hoppas soundtracket till Idlewild håller högre klass än detta.

Adam och Eva

2006-06-05 17:09
finns en tråd med länk till låten, som dock inte satte några djupare spår i mitt oukasthjärta...
"God damn we can't even afford to die!"

2006-06-05 17:14
jag blir nöjd bara av att andré droppar verser igen, sista låten på love below gav sjuk mersmak.

2006-06-05 19:53
Låten är ju bra mycket roligare än det mesta på Speakerboxxx/The love below så i den bemärkelsen är den bra, just eftersom det är en klar förbättring.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-05 23:15
Diggar den som fan, pumpade den skitmycket för några veckor sen.. hoppas hela Idlewild låter ungefär så

avskyr ju förövrigt nära på hela Speakerboxxx/Love Below utom typ My favourite things, som inte alls är outkast för mig
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2006-06-06 05:53
Den e riktigt nice faktiskt, tråkigt hur den blev gjord bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.