Sommar Låtar [Hip Hop]
Posta bra sommar låtar... Jag börjar med........ Dj Quik - Summer Breeze Fortsätt Nu.
Death Is Certain Life Is Not
mics of fury - summervibes in motion
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Im Looking For The One
Djingis Khan for life.
Nelly - ride with me twista - sunshine! (jim jones - summer wit miami) YES!
Supersci - On the Grind (feat. Chords)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Paul Wall - Girl Skön låt, kanske inte om sommaren men endå.
lost boyz summertime
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Konsertbesökare
2006-04-29 13:10
Jag instämmer Empire, även om det är i Utländsk hiphop-forumet, "On the grind" med Supersci är för sommarn.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
TQ - westside Dj Quik - something for the mood suge free - whistle spanky loco and the gang - ride with us
2pac -smoke weed every day Ison & fille - fakka ur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roscoe - I Love Cali (In The Summertime) Freeway Feat. Allen Anthony - Alright två låtar som ska fet-bumpas udner sommarn...
haha TQ's westside är fan jävligt sommar.
Ison och Fille - När Vi Glider Ken - Grabbarna från förorten
Twang System fi de werl
memphis bleek - infatuated
Point Your Fucking Finger At The Bad Guy
Som varje år, Souls of Mischief - 93 til Infinity
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Masta Ace - Good Ol Love
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...
Az - AZ's chillin cookin soul rmx Gym class heroes - a beautifull day
"Hey fuck ass, give me a beer!"
keep it commin, riktigt bra några.. Memphis, Masta ace:s fett bra
ye ye ye
Lil' Flip - Sunshine (ft. Lea) Juvenile - Slow Motion (ft. Soulja Slim) Notorious B.I.G - Big Popa P.Diddy feat. Fat Joe & Dr. Dre - Girl I'm a Bad Boy
Haters gon' hate...
Cypress Hill - Tequila sunrise Delinquent habits - return of the Tres delinquente habits ft. kid frost - latin kings and... snoop dogg - sixx minutes tupac & dr.dre - california love tupac - changes g-unit - wanna get to know you the game - hate it or love it spice 1 - face of a desperate man Lite personligt vilka låtar man relaterar till vad
Ken - Tillbaka till gatan Beväpnad Tjockis - Vi ses i sommar Michael - Session 2005
A Good friend will come and bail you out of jail but.. a true friend will be there right next to you and say "dam we fuckt up"
Keith Murrey- The most beutifullest thing peps persson - O boy ( vilket vackert väder) Nas &AZ- How U livi`n JayLib- The Red fat Joe- What`s luv Blacknuss allstars- Dinah Naughty By nature- Feel me Flow Tag Team - Whomp ( there it is) Ty - samba Ty- Grovement part 1 Ison& Fille - haffa sugar hill gang - apache!! Saaar vi
TREETOP- mer än en livsstil !!
Little Brother - Whatever You Say Brother Ali - Forest Whitaker Felt - Dirty Girl
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
hela B.G. Knocc Out and Dresta - Real Brothas skivan! Compton Swangin känns så jävla sommar
"Summer Wit' Miami" - Jim Jones
AZ - the come up
Onyx - Slam Harder
Death Is Certain Life Is Not
Pete Rock & CL Smooth - TROY Pharcyde - Summertime
Notch - nuttin no go so Gnarls barkley - crazy (som förövrigt är årets sommarlåt enligt min mening) Cypress hill - hits from the bong
hej hopp
213 - summertime
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Ice Cube - Today was a good day
Damn, gammal tråd..
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Cormega - Glory days Cormega - Love is love Snoop Dogg - Vato (feat. B-Real) Snoop Dogg - Vato (remix) feat. B-Real, Lil' Uno Wyclef Jean - Fast car Usher - Love in this club (feat. Young Jeezy) Joell Ortiz - Latino Lauren Hill - Zion Payaso - I'm not your puppet Psycho Realm - Street platoonAZ - Never change Allt finns på youtube. go ape shit
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Pharcyde - Summertime Är så grym
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
2PAC - Rather be ya nigga 2PAC - Keep ya head up Outlawz ft 2pac - worldwide Notorius big - juicy ONYX-SLAM HARDER pallar inte mer
Hela G Funk Era skivan med Warren G.
N*E*R*D - Seeing Sounds, hela albummet-
The power of the imagination makes us infinite.
Lite B.U.M.S./Pharcyde går väl aldrig fel under sommaren.
hela "a long hot summer" albumet av masta ace är ju givet! big city är riktigt fin såhär års
chase the clouds away
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
stand up tall- dizzee rascal desire- pharaohe monch h to the izzo- jay-z hola hovito- jay-z invincible- capone n noreaga mecka- latin kings
www.twitter.com/mzamora036
Afasi & Filthy - En Dag Som Denna
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
2Pac - to live and die in LA 2Pac - All About U 2Pac - Check Out Time 2Pac - Fuck All Y'alL Young Buck & The Outlawz - Driving Down The Freeway NWA - Express Yourself Akon - Dont Matter Bone Thugs N Harmony - Crossroads Lil Eazy E - Im From Compton Method Man feat. Lauryn Hill - Things They Say Shaggy - Angel Shaggy - Keeping It Real Sommarnatts låtar ! 2Pac ft. Outlawz - Staring Through My Rearviewz 2Pac - Weed Got Me Crazy aja det var lite iaf.. finns hur många som helst
dum ja är .. glömmde nästan den bästa av alla Warren G - Summertime in the LBC
The Game - Pain tkr jag skön låt till sommar glid ;)
NIggaz bleed
Why you hate The Game - The Game, Nas
NIggaz bleed
Mack 10 - Livin' Just To Ball
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...