I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är det någon som vet vem som har gjort låten?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-04-26 00:54

Är det någon som vet vem som har gjort låten?

Jag har under väldigt lång tid letat efter en låt men jag minns typ ingenting ifrån låten, då det var så länge sen och det var inte äns hela låten jag hörde. Men i allafall det jag minns är att det spelas med en flöjt i bakgrunden, och så börjar typ en latino snacka om hur han dag var eller något sådant. Och om jag inte minns fel sa han i låten typ "that shit was crazy".. sen gör han ett ljud som låter typ papapapapap-paap-papapap eller något.
Jag jag hörde låten i en samling av andra låtar, bland annat Rkelly med Did you ever think, och eminem och dr.dre med nån låt osv.. Men det var en mixad låt så det var lite ur varje så det kanske inte är så viktigt, i såfall koncentrera er på det första jag sa.

Tack hoppas ni vet vad jag menar, ni kan ju fråga annars så kan jag försöka svara om jag minns något mer ifrån låten.

OBS låten är ett par år gamla 90-tal säkerligen.

Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser.
http://muaythaisthlm.blogg.se