I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Sugarhill Gang-intervju

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-04-24 22:23

Ny Sugarhill Gang-intervju

http://www.allhiphop.com/features/

AllHipHop.com: I want to build on that and ask you who are some of your favorite rappers that are out now?

Wonder Mike: I listen to some, as long as they don’t glorify killing other brothers. I’m 48 years old. I grew up and they were shooting water cannons on our people and sicking dogs on them, beating women down and setting kids on fire. I can’t really listen to violence and black-on-black crime s**t.

Tänk om folk på det här forumet hade kunnat tänka lika långt. Kommer kanske med åren, vissa är väl lite långsammare i skallen än andra...

Djingis Khan for life.

2006-04-24 22:27
dina tuffa uppväxt gör att du verkigen lider med honom, snälla nån.
ye ye ye

2006-04-24 22:39
Jag håller med honom, vad fan är problemet?
Djingis Khan for life.

2006-04-24 22:50
fiLLadakiLLa själv är nog problemet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-24 22:53
inget, du är bara för mycket ibland.
ye ye ye

2006-04-24 22:55
Nej, jag är för lite. Jag behöver sprida mina ord på en större bredd, visa mitt stöd för fred och intelligens på ett bättre sätt. Och det kommer jag att göra, tro mig.
Djingis Khan for life.

2006-04-24 22:57
Du kan inte med dina ord ändra förorterna i usa. Gangster rappen speglar bara gatorna som dem är. Skyll inte på olika rappare för det.
ye ye ye

2006-04-24 23:05
Gangsterrappen speglar inga jävla gator. Det är bullshit alltihopa, använd ögonen du olärde!
Djingis Khan for life.

2006-04-24 23:09
Gör det fan visst det. Lyssna på texter ett tips, och inte då från Will.

Whoa är en värre version av Lunarstorm. va gör du här om du tycker så?
ye ye ye

2006-04-25 01:12
"Gangster rappen speglar bara gatorna som dem är"

Så istället för att göra nåt åt det så rappar vi om det och tjänar pengar!

"If you're a gangster, what are you doing in showbiz?"

KRS-One
Bronx

2006-04-25 07:44
Gör det fan visst det. Lyssna på texter ett tips, och inte då från Will.

Whoa är en värre version av Lunarstorm. va gör du här om du tycker så?

Nej, det är bara att tänka lite logiskt. Gangsterrappen speglar endast hur idioti drar in pengar i mängder. Samtliga gangsterrappare är idioter som sitter och ljuger för lättlurade människor som du.

Jag försöker lära en och annan själ ett uns vett, men i ditt fall är det nog omöjligt.
Djingis Khan for life.

2006-04-25 10:00
Hur kan du veta att alla ljuger som rappar om att man varit gangster. Okej dem kanske ljuger vem vet? men att säga att vi är lätt lurade bara för vi tycker dem är bra och "kanske" tror på dem är bara fånigt och dumt.
ye ye ye

2006-04-26 00:04
Gangsta rap är underhållande. Lerkot tror du att gangster rappare skjuter ner folk i fritiden då är du blåst som fan. So what om dom rappar om att mörda en person. Jag tror inte att det är Eazy E's, tupacs eller B.I.Gs fel att det finns ghetton i USA för det har alltid funnits och våldet kommer alltid att finnas där. så vad spelar det för roll om dom säger att de skjuter någon för riktiga mördare dödar inte folk för tupac eller ice cube sa det.
tänk lite för i helvette
Shuu

2006-04-26 00:16
Det är allmänt känt att mycket taskigt spridits med rap & har gjort hip hopare mongo. Bara jag som minns hur t.o.m. hjärntvättade svenska hip hopare sprang runt i hårnät & flanellskjortor och haltade runt & gjorde gängtecken mm förut t.ex?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.