sveningmar vem fan är big-l???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chongmang skämtar du?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Dirty-Dave P23 ja jag skämtar
blev lite irreterad på
sveningmar bara efter att han är så negativ till mobb deep´s -blood money
vinyladdicts.blogspot.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Smoke It Produced by Havoc & Sha Money XL 2. Put Em In Their Place Produced by Havoc & Sha Money XL 3. Stole Something - (with Lloyd Banks) Produced by Havoc 4. Creep - (with 50 Cent) Produced by Havoc 5. Speakin So Freely Produced by Havoc 6. Backstage Pass Produced by K-Lassik 7. Give It To Me - (with Young Buck) Produced by Profile 8. Click Click - (with Tony Yayo) Produced by Havoc * Contains a sample from "Knight Rider Theme", composed by Stu Phillips and Glen A. Larson. 9. Pearly Gates - (with 50 Cent) Produced by Exile 10. Capital P, Capital H Produced by Capital P 11. Daydreamin' Produced by Chad Beat 12. The Infamous - (with 50 Cent) Produced by The Alchemist 13. In Love With The Moula Produced by Jonathan "J.R." Rotem 14. It's Alright - (with 50 Cent & Mary J. Blige) Produced by The Alchemist 15. Have A Party - (Bonus Track, with 50 Cent) Produced by Fredwreck Guitars & Keyboards: Fredwreck 16. Outta Control - (Bonus Track) Produced by Dr. Dre & Mike Elizondo Keyboards: Mark Batson & Mike Elizondo Guitar: Sean Cruse
jagvillocksåhaenblog.com
en sak jag undrar.. VAR FAN ÄR NIGHTMARES proddat av DOCTOR DRE..? ???????.... han sa ju de i en intervju idag oxå ? ja har inte den på min blood money ksiva ialfall
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
JD: You've got a track on the album produced by Dre haven't you? Havoc: Yeah, yeah, it's called Nightmares, man that's tight.
ye ye ye
Helt rätt att nightmares inte är med på den här, har man nånting att se fram i mot när MAN KÖPER SKIVAN! grrrrrrrrrrrrr!
Fast egentligen är det lite roligt att folk beter sig som att man förväntade sig något bra med denna skiva när Mobb Deeps senaste skivor varit jävligt usla också, ungefär som någon av de två herrarna klarar av låta lika bra som på Hell on earth.
jagvillocksåhaenblog.com
jag laddade precis ner skivan (ohyeah i went there). VAFAN!!! är allt jag har att säga. jag klickade igång alla låtar, satte på random och alla låtar som kom upp hade fittig på sig. fittig, rappens svar på EA.
Där var inte jätte många feta, men några var där. Blev jävligt besviken
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Blir jävla vackert att köpa detta album!
Put Em In Their Place är fan bra
For all you fans out there Prodigy was on Shade 45 talking about their album Blood Money which comes out 5/2/2006. Prodigy stated that the leaked version is not complete. 6 tracks are missing and that should encourage more Mobb Deep / G-Unit fans to actually buy the album. If you downloaded the album it should be a preview of what Blood Money will be. Help Mobb Deep hit big numbers and buy that shit May 2nd!
music.aol.com här kan man lyssna på albumet online, antar att det är lagligt så jag inte blir bannad eller nått annat dumt nu,,
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
US versionen av albumet finns nu i lager på www.megastore.se. Med rabattkoden: ddcddc får du 29kr rabatt på din order.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Producent
2006-05-02 13:33
Den är i alla fall bättre än Americas Nightmare, men inte lika bra som The Infamy. Synd att inte noyd, chinky eller infamous mobb är bra. Men Loyd Banks kan vara bra då & då. Läste att Havoc sa i en intervju att låten med dr. dre inte fick komma med för att dem inte lyckades cleara den samplingen. Men att dem ska läcka låten så fansen kommer få höra den snart. Jag gillar in Put Them In Their Place så mycket men Pearly Gates är grymm.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
tyyyngsta skivan! Mobb deep rakt igenom, its that dirty G shit!
taggaaaa
den landade i affärerna idag va? snälla ge mig en lista på alla låtarna....peace
ye ye ye
Curtis wins again. go 50 go 50 :)
ye ye ye
tänkt precis tanka den och lyssna om det var nåt shit! jag var jävligt förväntansfull och tänkte LÄTT tanka den först. Men när jag såg att en del folk tyckte den var dålig så tänkte ja vad fan.. men sen såg jag låtlistan och HELL YES! att jag ska ha skiten på datorn, jag tankar fan aldrig ett häldre virus! 50 på SEX låtar och hela gunit som är ännu bättre! den endra dåliga gästartisten e ju blidge.
Doj Dojs hotell!
Kass
"Rappare går av stapeln och dör av knäckt nacke mot x-axeln" - Pst
hellt oki album
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
sämsta skiten jag hört...bara första låten som gick att lyssna på...annars va det bara skräp
Haters gon' hate...
Hur kan det vara sån skillnad på folks åsikter, det dyker bara upp när det är runt gunit också :)
ye ye ye
hur fan mycket har dem sålt då nån som vet så mycket som det snackats?
Tråkig. aj så trist. ajajaj.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Producent
2006-05-10 17:25
Värdelöst att dem cencurerade Prodigy's vers på "pearly gates", en av de bästa låtarna på skivan. Synd att det är den kristna skit höger republikanerna som styr där.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
"Vi kommer aldrig förändras, det är omöjligt. Och alla ÄKTA Mobb Depp-fans kommer älska vad de hör "
Doj Dojs hotell!
Efter Amerikaz Nightmare som var ganska sådär så var inte förhoppningarna så högt ställda men jag blev överraskad, skivan är tight som fan, många, många bra tunga spår, mer Mobb Deep feeling igen. Skivan är en sådan typ av skiva som bara växer med varje lyssning.
tjuuuuuuuuuuut då.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
hade ja ingen aning om, shit kommunist usa, ofta censurera...
ye ye ye
Skönt att skiten inte sålde särskilt bra i alla fall. MOBB DEEP BLOOD MONEY 38,572 -64 105,747 144,953
jagvillocksåhaenblog.com
får väl tanka den
ask Beavis, I get nothing Butt-head
nej, det får du inte egentligen, men du kanske gör det. Tror detta blir en skiva jag köper någon gång i framtiden när jag hittar den billigt.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Midas P24 förstår mig fan inte på dinna siffror
144953 ex totalt.
jagvillocksåhaenblog.com
så J-Ä-V-L-A keff skiva...
44 MOBB DEEP BLOOD MONEY 21,814 -43 38,572 166,767 166767 ex än så länge.
jagvillocksåhaenblog.com
Kan det verkligen stämma? För Blood money ligger fortfarande på tredje platts.