I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Något nytt från Gangstarr?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-04-16 17:44

Något nytt från Gangstarr?

Undrar om Gangstarr har något nytt på G.
Eller kommer Guru och Premier fortsätta att gå sina egna vägar?

2006-04-16 19:33
Gangstarr- JFK 2 LAX
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2006-04-16 19:34
Gangstarr- JFK 2 LAX
det står på professor ps sida på whoa.annars vet jag inte ens vilka snubbarna är
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!

2006-04-16 19:42
senast jag läste nått med guru sa han samma sak som premier , att det alltid kommer finnas ett gang starr & när suget kommer tillbaka ska de göra nått tillsammans igen.

2006-04-16 19:43
Men kan ju vara något som jag fått för mig med tanke på hur mycket jag vill att det ska vara så..

2006-04-16 19:44
eh varför skriver du ens någonting då? det är en låt på deras moment of truth-platta, som kanske professor P tycker om.

Ang. situationen får man väl vänta och se, efter kingsize-artiklarna tycker jag det låter som att gubbarna behöver sätta sig ner och prata igenom en del, verkar vara lite missförstånd och så. hoppas!

2006-04-16 19:46
Mobbad P13
Seriöst?

JFK 2 LAX är en låt från deras platta Moment Of Truth.
Du vet inte vilka Gang Starr är alltså?
Allvarligt?

Vad jag vet så har väl jollee rätt. Men det är väl lite diffust, verkar som de själva knappt vet ibland.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-04-16 20:04
klart han är sur, jag förstår han ändå. young guru glider ju på hans namn.. det är väll inte rätt, som Abbateens.. klart abba vart sura.
men han borde ändå förlåta premier helt klart^^ inte så att man ska splittra bland det fetaste för en sådan sak.
((MAAD))

2006-04-16 20:36
Det är sjukt synd att t.ex GangStarr och EPMD splittras när dom förmodligen varit sjukt mycket mer framgångsrika som grupp än som solo-artister, även om dom varit framgångsrika som solo-artister också. Men ja, ni hajar grejen. Back in the days var det ju EPMD och GangStarr som var skiten liksom.

Jag är inte så uppdaterad men vet någon hur det går för Das EFX? Eller har dom också splittrats? :P Alla mina gamla idoler får ju inte splittras liksom. :P
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2006-04-16 21:45
Jag diggar Gurus hesa röst och tunga flow.
Satt o tänkte, Moment of truth kom ut 1998, the ownerz 2003. 5års skillnad.
Alltså borde nästa platta komma ut 2008.