I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ugly Duckling + Giant Panda

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-04-08 20:06

Ugly Duckling + Giant Panda

Jag lyckas inte hitta ett enda inlägg om Ugly Ducklings nya platta "Bang for the buck" här - otroligt! Kanske finns nånstans...De har varit ett av mina favvoband ända sedan jag hörde "Everybody c´mon" på radio för sju år sedan, men tamejfan - de är bättre än någonsin. Nya plattan är proppfull av upptempo-sväng och får absolut inte missas. Helt underbart.

Jag såg UD live här i Berlin i veckan och jag är fortfarande lycklig över att ha upplevt det. Har njutit av dem två gånger tidigare på Lydmar, men nu, med fyra skivor att plocka låtar från, är deras liveshow helt sinnessjukt bra. En enda stor old school-funkig explosion. Fy faaaaan vad bra det var, jag kan nästan inte minnas att jag varit på en svängigare konsert någonsin. Den som har chansen att se UD live missar dem på egen risk.

Extra plus var att deras förband, Giant Panda, var grymma också. Jag kände inte ens till dem innan, men jag köpte deras platta "Fly school reunion" på plats och den är riktigt, riktigt bra också. Gillar man UD, J5, PUTS och andra västkust-underjordare som det svänger om så tror jag att Giant Panda kommer uppskattas mycket.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.