I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dresta e out of jail! (msg for the fans)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-04-06 11:20

Dresta e out of jail! (msg for the fans)

what's poppin its ya boy Dresta hollering at you folks.i truly appreciate yall keepin my name alive during my unfortunate violations.but i am doing everything in my power to do this last 8 months of parole i have left on the streets.this shit has been my worst nightmare but you know ya boy is a soldier so
we gone keep it pushin.so holler at so we can set up a interview or something.im trying to get crackin on a new mixtape but im also ready to drop a album when time and circumstance permitts.i also want to start inter acting on the site so let me know what you need from me.Respect comrades!!!!!

WWW.DUBCNN.COM
WWW.DUBCNNAGENCY.COM
WWW.DUBCNN.SE

2006-04-06 11:53
Äntligen !!1!!1 :) Nu väntar vi bara på hans bror.
Jadu...

2006-04-06 12:41
haha yeah my niggas is out love it;D

2006-04-06 14:49
:D

Free BGKO!
Hammarby Alcoholics

2006-04-06 15:26
yep ska ringa han i helgen o se hur det e me Knocc
Knocc kommer ut i sommar.
Kommer bli FEEEEEEET
COMPTON IS BACK!
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE

2006-04-06 20:55
lite 411 om dom? står inte nått om dresta på allmusic ivf....
((MAAD))

2006-04-06 21:35
"Vad satt/sitter de inne för?
Vill vi verkligen ha ut dem?"

->
givetvis. grabbarna som droppade ett av de fetaste albumena under hela 90-talet vill man inte ha behind bars. nån sa för övrigt att dresta satt inne nu senast för att ha spöat upp sin parole officer... jag vet inte om det är sant dock. younglucky vet säkerligen better, if so...

2006-04-06 23:15
acknowledge:
vad exakt är det du inte håller med om eg?

2006-04-06 23:30
acknowledge:
men orka va så överdrivet seriös... för övrigt, har man blitt frisläppt skall man ju anses vara rehabiliterad och klara leva ett laglydigt liv igen... inte för att jag tror ett dyft på det där själv eg, men om man skall vara tråkigt seriös, så...

2006-04-06 23:39
det är lugnt mannen... om det känns bättre kan jag ju säga att jag ogillar mig själv rätt ofta pga det jag skriver... ;/

håller för övrigt med om att mystikal och c-murders musik motiverar deras straff. ;) <- ångrar redan att jag skrev det där. du ser.

2006-04-07 00:10
Acknowledge P18 B.G knocc out sitter ju inne för mord försök/mord eller något liknande.
Jadu...

2006-04-07 00:17
KO sitter för dråp. Its a gangbang thang som inte många förstår där e det som krig. det är krig mellan gäng o de måste skydda sig.
Han är ändrad och muslim och ångrar han varit med i gäng etc så döm inte han så lätt. ta reda på lite fakta sen skriv. Han har suttit 10 år snart av sitt straff.

2006-04-07 00:18
Han går inte runt skjuter innocent people. men det e svårt för en svensk person med bra liv och jobb etc att förstå på allt det där.

2006-04-07 02:51
De största brottslingarna är regerings folket som sitter och inte gör något åt allt fattigdom etc medans de reser för skatte pengar och kommer på lagar för att bevaka oss.

Ingen påstår nån e gangster hit o dit, jag säger bara att försök förstå hur andra folk lever innan du dömer och säger de borde inte få komma ut och nekas sin frihet. Vissa var inte födda med silver skeden i munnen.

peace and umm gangstaz make the world go round ahhaha

2006-04-07 13:58
Det är bara fakta många svenskar i sverige kommer aldrig förstå sig på västkust hiphop -_-! De är för underground för sitt eget bästa.

1 hunnet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.