Jedi Mind Tricks Presents: Army Of The Pharaohs
The Torture Papers. Äntligen, är det nån mer än jag som är glad för detta släpp?. Vinie Paz, Apathy, 7l, Esoteric, outerspace, celph titled, chief kamachi, des devious, king syze, faez one and reef the lost cauze, helt galet.. vad tycker ni om skivan? riktigt trevlig om man frågar mig
gillade aldri Jedi Mind Tricks, men den här gruppen ser riktit intressant ut... hört att plattan ska påminna mykke om Killah Priest's engångs-collabo Black Market Militia å deras platta...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt bra, har fan längtat efter den =)
va?
ååååå helvete!! har tappat bort alla låtar med dem! hur gick den....Show me ! no what i mean, jedi mind tricks! va hette den låteN? Måste skaffas detta albumet
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
pump_yo_brakes_ho P19 ser inga likheter mellan AOTP och Black Market Militia, förutom att båda kör på rätt mörka beats. Black Market Militias skiva är dessutom 20 gånger fetare än denna, även om den också är fet! :)
e Vinie med å proddar plattan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
underbar skiva ! gillar man jmt gillar man denna .. ett måste!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Kul som fan att Reef börjar få lite uppmärksamhet, tycker han droppar en galen vers på "Tear it üp"! Yo, this young buck rowdy, my gun buck loudly When I was a buck, they had me locked up down in Buck's County But I beat that wrap, you never catch me on a beat that's whack I can't eat like that Reef that cat who cock back, let the Desert hit you When you thought I was just talkin' shit like Freddie Mitchell
7L har väl proddat nåt också eller är han bara namedroppad i vissa låtar? iof inga beats som känns så mycket 7L kan jag tycka
Shuko har ju proddat också, galet tung snubbe.
http://soundcloud.com/relicbeats
jag har ingen aning men rimligtvis borde väl stoupe proddat några låtar?
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
gorillas ser jag som sämsta låten på skivan
!!!
henry the 8th och the torture papers är bästa
!!!
sjukt feet . d e inte många som klarar av å gö sånt här . no alcohol in yo system but you'l be feelin the shots :D
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
snälla boys , ere ingen av er som har lyssnat på deras äldre låtar??
har skaffat den nu...tycker den va shysst!
ja den är helt galen enligt mig iaf, lyssnat 8 timmar på jobbet idag och fortsatt lyssna när jag kommit hem!
har inte hunnit lyssna mycket alls , men förstår inte hur man kan klanka ner
Feast of the Wolves är fett tung!!
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
åh min herrejesus o alla hans bröder vilken sjukt fet skiva det här är...om jag varit bitter förut så är allt som bortblåst..nu kan jag dö lycklig... five perfect var grym, i stil med hela JMT's VBD album..men Torture Papers är ju bara sjukt grym..det finns inga ord...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Jag tycker beatsen är jävligt tunga! Läste i en intervju att det var nån svensk snubbe som hade proddat, nån som vet vem?
Ingen klassiker, men intressant lättsmält lyssning... alltid kul att höra Celph och Apathy.
"beatsen håller whoaklass typ. " visa mig den på whoa som kan göra så tunga beats... men visst, folk kanske tycker så, det är ju inte G-Unit, Eminem eller nån annan mtvrappare, eller en "fet" Pete Rock production... det är fortfarande det fetaste jag hört från AOTP, kanske tillomed från Demigodz/JMT.... det kliar i min kropp när jag lyssnar på : Feast Of The Wolves och gorillas..
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Konsertbesökare
2006-04-07 16:13
det jag hört är grymt grymt. får lyssna vidare o se vad jag tycker.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
För att ni ska få klarhet i det hela med producenter. Producers: Shuko; DC The Midi Alien; Undefined; Beyonder; Loptimist; Rain; Apathy; 7L; The White Shadow; Villa; Oaks som är svensk...
www.myspace.com/melvinjunkyard
Riktigt riktigt skönt.. alla lägger det skönt.. beatsen är också sköna.. Skönt helt enkelt :P
Celph är obeskrivligt jävla underbar. Han har allt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
grymt grym skiva
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
MFDOOM : vad med dom är skit?
haha..whatever..
Konsertbesökare
2006-04-08 15:38
adu, o dissa beats från den här skivan är nästan lite humoristisk, det är ju tunga saker.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
riktigt nice. sköna emceeor och sköna beats.
Vart beställer man den då? Eller har alla nerds här inne bara laddat ner den? Hittar den inte på megastore, dom har ju dom flesta större släppen med jmt.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
MFDOOM : ja..whatever?
det har inget med saken att göra, jag accepterar ingenting så länge det inte går i linje med vad jag tycker. men det var inte det jag menade med "haha whatever"..oroa dig inte
hahaha denna va bra det har inget med saken att göra, jag accepterar ingenting så länge det inte går i linje med vad jag tycker . lite politiskt....=)
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
haha :P
TUNGT RÄTT!!! DERBY TONIGHT ! MEN SKIVAN ÄR HET
d finns inte många som klarar av att gö hip hop på den här nivån . ifall d e nån som vet - är d helt omöjligt att få tag i instrumentaler ?
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
löljigt bra skiva jag bara älskar dom här dårarna celph fo president!!
mmm precis...
Tung jävla skit
MeckGyver
Grabbar i found it ! Jedi mind tricks feat sean P ! sån jävla tung låt ! tror den heter rock tonight
thnx!
eru säker ? hittar den ej
Vinnies vers i into the arms of angels är att dö för
http://www.twitter.com/michaelcrackson
den som kallade norske white shadow for amator borde tvangsutbildas i hiphop snubben var tung redan da jmt sprang runt i blojor en del intressanta emcess pa skivan btw fast beatsen sviktar ju en del
shin who?
Klove vad letar du efter? var det du som postade nån boxning/fightvideo o ville ha låten i den? kan säga att det var då fan inte Blood Runs Cold iaf... jag måste lyssna igen bara för det...
nej det var inte du, du är bara förvirrad :P Blood Runs Cold feat Sean P från Heltah Skeltah släpptes ju med Retalion 12"an, precis som Calisto sa. Ingen som lyssnat på deras äldre? hah..jag lyssnade på jedi mind sen dom släppte The Psycho-Social Biological and Electro-Magnetic EP'n. Dom var feta då och blir bara fetare o fetare...även soundet inte alls är lika som då...
vaddå heltah skeltah , han droppar ju inte på den låten ! Yea ! sean P , know what i mean ? jedi mind trics ? inte fan är heltah me där? snackar vi om samma låt eller??
höh...ja försöker :P nej ja försöker bara fatta ^^
Top 3 på denna skiva: 1 Battle Cry 2 All Shall Perish 3 Feast Of The Wolves grymt bra skiva!!!!
As I walk the fine line between insanity and genius