I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Redman, Keith Murray och Method Mans album.

Utländsk Hiphop - Allmänt

Admin

2006-03-26 18:15

Redman, Keith Murray och Method Mans album.

"James Ellis, who manages all three artists, recently revealed to Sixshot.com that Redman’s highly anticipated album Red Gone Wild will be out in April, Keith’s Beautifully Ugly will be out at the top of the summer and Method Man’s album is slated for release mid/late summer.

Meth and Red will begin working on Blackout 2 this year and it should be out in the first part of 2007.
"

Källa

Vad kan man förvänta sig egentligen? Blackout 2 kommer ju bara äga allt känns det som, eller har de kanske gjort sitt? Jag tror i vilket fall mycket på den, deras första Blackoutskiva är i mina öron en av de absolut bästa pumpa-i-bilstereon-skivan som gjorts.

2006-03-26 19:19
Jag vill inte vara pessimistisk men jag tror inte dom kommer uppnå ett lika bra resultat som med första.

Producent

2006-03-26 19:34
hörde detta rykte för nått år sen att dom skulle skulle släppa en 2 på blackout....trodde först det bara va skitsnack tydligen inte....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-03-26 21:15
yeesss!! faan va nice det kommer bli.....äntligen...har inte hört av snubbarna på ett långt tag nu...skönt det kommer bli med lite riktig hip-hop!
 Haters gon' hate...

2006-03-26 21:45
Kaal P17

har kan du veta att det här blir nice?
R.I.P. Big Moe

2006-03-26 21:48
allt med method man & redman är nice + att keith murray är en av mina favoriter...dom blandar inte in sunkiga g-unitare heller.
 Haters gon' hate...

2006-03-27 01:04
meth är fet, redman är överfet... meth + red = tråkigt
keith murray längtar jag dock nästan lite efter...
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man...
http://boegballe.tabulexnet.dk/

2006-03-27 09:15
grymmaste grabbarna på scenen
cok nice
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence