I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Busta Rhymes nya låt?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-02-05 20:29

Busta Rhymes nya låt?

Vad heter busta rhymes nya låt? störande jag kommer inte på va den heter.

2006-02-05 21:32
han lär ju mena touch it

så jävla nice med en video där låten faktiskt är bra också... fast det låter väldigt Pharrell, nån som vet vem som proddat?
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2006-02-05 21:41
Hörde att det utbröt bråk mellan Ruff Ryders och G unit när videon till remixen skulle spelas in...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-05 21:42
Swizz har gjort beatet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-05 21:44
Det är swizz asså? fan va olikt det jag har hört från han tidigare

har han gjort en remix med RR o G-unit? låter ju inte så kul

2006-02-05 22:21

Jag vet inte vilka som är med på remixen, men med tanke på att dom där ruffridarna och den där guerilla enheten förekommer i videon så kan vi utgå från att några av dom är med.

2006-02-05 22:42
En dog på videoinspelningen ..
PS. Your cunt is in the sink

2006-02-05 22:46
haha aa säkert... fan inte hört remixen än är den bra?

2006-02-05 22:48
PS. Your cunt is in the sink

2006-02-05 22:52
jävlar d va sjukt hahaha fyy fan å typiskt ingen har hört eller sätt nått haha sanslöst
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob

2006-02-05 22:54
haha okej lätt som ett jälvigt bra skämt annars men detta va ju lite tråkigt det går hårt till på gatorn :P

2006-02-05 23:12
För Busta Rhymes och dom andra rapstjärnorna i video går livet vidare, medan dom anhöriga till Israel Ramirez är ärrade för livet. Jag tror knappast att Busta kommer dyka upp på hans begravning.

2006-02-05 23:56
Aggro: det beror väl på hur bra han känner honom? om det var en av hans personliga livvakter så lär han ju haft skitbra kontakt med honom, och går definitivt på begravningen

Om han "bara" var en vanlig typ secc som vaktade studion tycker jag inte Busta ska få nån skit för det

2006-02-06 00:03
Burstmode: Förstås. Men jag tror knappast att någon av alla thugs kommer sluta upp med sina bråk. Det kommer nog kräva ännu en storsäljande artists död för att få omvärlden att börja ta det eskalerande våldet inom hiphopindustrin på allvar.

2006-02-06 00:07
det eskalerande våldet? antalet kändisar som blir bragda om livet minskar väl i princip? sen kommer det alltid vara folk som blir skjutna i Americat så länge de har sin efterblivna vapen-lagar

2006-02-06 00:16
Jag syftar mest på dom civilpersoner som dör i vad jag skulle vilja kalla för "hiphoprelaterade fall".

2006-02-06 18:15
Nån som vill länka remixen från nåt ställe?

2006-02-06 18:46
Jag syftar mest på dom civilpersoner som dör i vad jag skulle vilja kalla för "hiphoprelaterade fall".

Är de så mycket folk som dött? Jag menar de som hände nu kan man ju inte skylla på Busta direkt..

2006-02-06 19:16
aaa den är sjukt fet

2006-02-06 20:54
"The make of the gun used in the shooting has not been confirmed: reports have cited the shots came from an AK47, while others have identified the weapon as a 9mm or a .45. Eight spent shells were also recovered."

e dom lika dåliga som den svenska polisen? svårt o se skillnad på en pistols-hylsa och en ak-hylsa liksom

2006-02-07 16:10
Ferm: Nej, naturligtvis inte. Busta är känd för att vara neutral inom pågående beefar (Förutom när han hoppade på Ja Rule i en "Hail mary"-freestyle). Men blir dom inte väldigt känslokalla i sitt arbete? Om jag hade varit storsäljande rappare och nån hade dött på en av mina videoinspelningar hade jag blivit helt nerjobbad. Nu är det ju inget att haka upp sig på om dom inte kände varann privat, men det är fortfarande ett människoliv som har släckts.

Ingen som postat remixen än?
Poet

2006-02-07 16:21
Har Ruff Ryders beef med G-Unit eller vad? Jag tänker på Cassidy's "B-Boy Stance" där han som bekant dissar 50.

But then again så är väl DMX och 50 polare right?
At the gates of Eternity...