ni hiphopares favoritlåt som inte är hiphop
haha vet inte om frågan hör hemma här men vafan.. även om hela ens musikbibliotek består av hiphop så har man väl i alla fall någon låt man älskar som är nåt helt annat... skulle vara kul att veta vad alla ni rough rugged gangstas har för favorit som tillhör någon annan genre :)
Point Your Fucking Finger At The Bad Guy
Kjell Höglund - Genesarets Sjö Bubblare : Mango Jerry - In The Summertime
Slayer - Reign in blood MÅNGA METALLICA låtar Limp Bizkit - Counterfeit Dimmu Borgir - Progenies of a great apocalypse (videon e fan hårdrockens svar på bling bling)
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Nationalteatern - Barn av vår tid Nationalteatern - Bängen trålar Björn Afzelius - Ikaros Björn Azelius - Tusen bitar Scott McKenzie - San Fransisco Sizzla - Thank u mama Bob Marley - No woman no cry
en död moderat är en bra moderat
glömde Nirvana - come as you are o Smells like teen spirit
en död moderat är en bra moderat
jag älskar Peter Le marc . bästa låten är Hemma vid ett hav, sjukt bra låt! och det är INTE hiphop;)
valfri RATM låt.
don't watch me, watch yourself
Kenneth & The Knutters - Ge Mig En Öl
Men lika glad är jag för det!
Al green
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Oasis-Wonderwall =/
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Rage Against The Machine - People of the Sun och om det räknas som hip-hop Soundgarden - Black Hole Sun annars gillar jag också Miles Davis - Summertime + Will o' Wisp
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
ja låten al green är väldigt bra......?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Neil Diamond / Urge Overkill - You´ll Be A Woman Soon
Johnny Cash - hurt -ll- - A boy named sue -ll - Man In Black
"life's a garden, dig it."
metallica-st anger
bi-to sardame
charlie - spacer woman är nog en av favoriterna, iaf nu.
dru hill - these are the times
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Blastboy P17 stabil låt! med Ryan Adams gör den ännu bättre än Oasis.
många låtar på Boys II Men - Evolución (spanska) (no homo)
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
100% hiphop.
Djingis Khan for life.
Tycker den svenska snubben Tingsek gör mycket relaxat o behagligt plus att ja kan spåna i framtida arbeten me just rappare för han har så bra melodier osv...=) annars ere reggae stenhårt om inte hip hop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ända äkta är att ha hela sitt musikbibliotek enbart bestående av bara hiphop du vet stay true to the game bara töntar som lyssnar på annan musik
red hot chili peppers eller nirvana är skönt ibland..
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Arne_Scheisse, det där var minsann en trångsynt livssyn. Respektera de andras val att låta andra musikaliska stilar pulsera genom kroppen.
Djingis Khan for life.
Kan inte välja, men dom här är grymt bra: Creed - Bullets Jill Scott - Dreamin' Uberdruck - Blue Pill (Massive orbit remix)
Twang System fi de werl
det ända äkta är att ha hela sitt musikbibliotek enbart bestående av bara hiphop du vet stay true to the game bara töntar som lyssnar på annan musik HAHA hahah haha ha ... Jag tror att de som har lagt sina inlägg i den här tråden kan lite mer om hiphop än du aja nog med denna bagatell låtar jag lyssnar på Bloc Party Jose Gonzales Jimi Hendrix Colplay Moneybrother o många mer
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
ojda glömde lista låtarna: Blockparty-Luno Jose Gonzales- Hints Hendrix-Little wing Colplay-We never change Moneybrother-Blow him back into my arms
Sunset Strippers - Falling Stars
typ alla bob merley låtar..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
svårt att höra annat när man vart nere sen dag ett blir lös i magen av annan musik ända medcinen är börja vända plattor
fear factory
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Det finns mycket jag tycker om som inte är hiphop. Några av favoritartisterna just nu är José Gonzalez, Ryan Adams, Bloc Party, Franz Ferdinand, Heather Nova och Manu Chao. Om jag fick välja en låt skule det blir Ryan Adams - Wonderwall.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
anna ternheim - shoreline
//Erik (aka Pipen)
tahoma många låtar på Boys II Men - Evolución (spanska) (no homo) hahahahahahaha.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Det brukar utöver hiphop bli en hel del med: Against Me! Cursive At The Drive-In Sparta The Knife The Bronx Envy... ...och mycket annat.
Musik med: Bob Marley, Foo Fighters (lite), Laleh (live tomorrow) å massa soul
R.I.P J.Dilla & Big Proof!
Laleh (live tomorrow) på TV lr scen?
ahh Laleh är jävligt skön också! pellepotter P17 : om du va allvarlig så heter hennes singel Live Tomorrow. Live som i leva asså.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Svårt att välja en, så: Johnny Cash - A Boy Named Sue Sepultura - Roots Bloody Roots Elliot Smith - Pictures Of Me Bob Marley - Three Little Birds Bob Dylan - Tangled Up In Blue Rage Against The Machine - Know Your Enemy Tracy Chapman - Talkin Bout A Revolution Slagsmålsklubben - Wellington Sears Jimi Hendrix - Angel Marvin Gaye - To Busy Thinking About My Baby O.V Wright - Lets Straighten It Out Blev för mycket..försökte hålla den allround :/ Sen undrar jag hur jävla kul dom har som ENBART lyssnar på hiphop. (Om de nu var seriösa, arne var det nog inte)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Och ändå lyckades jag glömma Sveriges absolut bästa någonsin. Cornelis Vreeswijk. Kan dock inte välja en speciell låt.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Fintroll e grymma, gillar fan deathmetal, grindcore o sånt eller vava, ihieahiae ;P
va?
The Verve - Bitter Sweet Symphony Fyfan vad bra den!! Annars blir det Springsteen, Robyn, Armand Van Helden, R Kelly, Aphrodite mm mm.
RJD2 - Smoke & Mirrors
these drugs aint as good as we wish they were
Bob Marley - Three little birds Iron Maiden - the trooper Ozzy Ozborn - moma im commin home In flames e ju jävlig hårda :) men tyvärr så kan jag inte namnen på deras låtar :P men dom e bra nån gång ibland iaf.
för tillfället älskar jag theo parrish - falling up (carl craig remix)
typ allt med alpha & omega, särskilt när tanernishka sjunger...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Bob Dylan - Hurricane
"life's a garden, dig it."
James Brown - This is a mans world Wendy Rene - After laughter (comes tears) två goda klassiker kan jag lova
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
pellepotter P17 : om du va allvarlig så heter hennes singel Live Tomorrow. ....... ...jag är trött...fan...
var så jävla länge sedan jag serriöst lyssnade på något annat än hiphop nån rnb grejj kanske,..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "