Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
yes!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (svagt eko)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vafan det kommer ju två plattor till, så man lär inte bli av med han i försat taget. Sen kommer han säkert att fortsätta som producent vilket innebär att mycket avföring kommer produceras av den mannen för långtid framöver. Sen bör den här tråden flyttas.
HMOR
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ (starkt eko) inte två skivor till.
Rehab is for quiters.
jacq, sant förvisso.. då säger jag inte att inte jag hatar snubben, för de gör ja och ja blev lyrisk när ja läste att han skulle lägga av, men samtidigt så kan man ju inte låta bli att störa sej på honom sjukt mycket. Han tittar alltid fram me nån sur kommentar eller motbjudande flin o säger det som vi alla tänker "jag e rik för jag säljer min musik, jag är ingen dålig rappare men däremot en av dom mest groteska och vidrigaste karaktärer inom hiphopen någonsin"
Var sak har sin vals
50 Cent har tröttnat på att rappa Trottnade på hans rap redan 1 dag efter att hans första låt släpptes, jag vinner.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
tack det finns en Gud..
Tack & Hej!
äntligen !
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
nej fan vad synd.
http://www.earforcefm.blogspot.com
alltså vad är det med er? det här är 4 tråden idag på whoa om detta eller nåt. är det verkligen en SÅ stor nyhet? de svältande barnen i afrika får knappt en notis på whoa, men att 50 slutar när hans kontrakt fullföljts, det är värt flertalet trådar?!
Priyan: Tänk om man skulle lägga all den tid man ägnar framför whoa åt att samla pengar till svältande barn istället. Det skulle bli mycket pengar.
Rehab is for quiters.
ja, så börja samla du så räddar jag folk på whoa under tiden?
tror han träffade roland cerderrmark när han var i sverige. nu tänker han bara knulla alla hiphopare på lite mer pengar och sen bosta den svenska dragspels scenen. hell yeah its all about the money, bling bling.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
antar att han känner att han inte har ngt mer att tillföra hiphopen. han sa väll allt på get rich or die tryin. han har ju levt upp till titleln liksom. jag bryr mig inte om han gör 2 eller 10 album till med tanke på att han inte gör musik för min smak. så länge yayo sätts i fängelse igen för sitt senaste släpp så är jag nöjd. förstår faktiskt inte heller varför eller snarare hur folk orkar hata så mkt? tycker ni inte om honom så lyssna inte på honom. jag hatar inte på tor leifs för att de gör skit musik. all jag hoppas på är att hiphopen tar en ny vändning från alla låtar om gangstas, champagne och bitches. kan man be och få lite variation, tack?
Priyan: Alltså, du är en schysst kille så jag vill gärna vara ärlig. Vissa saker går helt enkelt inte att rädda.
Rehab is for quiters.
clone: haha är det så? jag som trodde jag var oschysst (schysst med en annan som kan stava schysst korrekt och inte som horace vill att det skall stavas!). men du må ha en poäng där, förvisso. hogski: oväntat kommentar. :) nej, men jag startar inte heller trådar om alla artister jag inte tycker om...
Priyan: Juste!
Rehab is for quiters.
vadå jag tycker han e bra??? :(
Hjulet snurrar men hamstern är död
TACK!!!, synd att han inte blev skjuten(som så många ggr förut) ;)
Signatur får rum här
game dödar honom, såg precis stop snitchin, stop lyin
han va iaf lite söt när han va på luuk ==) hahaha alfred the pimp
yes,han köper alltid upp alla olja som jag ska ha,jävla klåpare!
weiner P16 antagligen den samma men vad vet jag om hiphop.
det här suger fnask. men kanske lika bra, tycker att han har tappat stinget :(
Han ska ju börja göra filmer nu? :) var ju ett program om de på tv igår :P
50 Cent <3
California, knows how to party!
aall you suckahs.. va fan ahtar ni honom för? för att han är framgångsrik? har mycket cash? o gilalr brudar? och för att han råkade bli skjuten 9 gånger.. ni e fucked up asså!
http://www.myspace.com/deezydeemusic
YES!! Jävla wannabee asså!
...och det är det som är så fint med whoa!
miztah-b P18 Eller så har det iiiingenting med det och göra utan kanske beror på att skapar skit-mtv-sellout-smörja och kallar det för musik. Jag gillade get rich or die tryin men sen ändrade han stil till den sämre. (obs! enligt mej)
FIFTY ÄR FETAST! visst jag kan hålla med om att en del låtar är sell out. Men kolla in dom lite äldre låtarna dom är fett tunga!
Det var fan på tiden.
New job. New Life. Good life
Nej vad synd vem kommer vara den nya gangstern nu då? Darin ?
hahaha stackarn... han försökte göra som eminem... så blev de så fel.... lite synd om honom. men de ska bli skönt att bli av me kisen... frågan e bara hur lång tid de tar innan hans jämlika kolleger tar samma beslut så att hiphopen kan frångå de stadie som de kört fast i... (bling, hoe's, weed, rides, hate, gangsta)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Priyan de svältande barnen i afrika får knappt en notis på whoa, men att 50 slutar när hans kontrakt fullföljts, det är värt flertalet trådar?! att barn svälter i afrika är ingen nyhet. simple.
han ska lägga av, bara släppa 2 album till, å sen har han tusen artister i sitt stall... kan tänka mig detta är en prgrej av han. inte det sista vi hört från honom. ps, detta platsar kanske i utländsk hiphop? =)
((MAAD))
Nej , för två skivor till. Jaaaaa!(som fan) , för att han slutar.
Näää, vad tråkigt. Men två album till är inte så lite. En period på 2-3 år ungefär kommer han att regera... för så lätt blir ni inte av med 50. Han är en av dem få kommersiella rapparna jag respekterar, en komplett artist. Har allt!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
sen ska han nog busta knee-caps.
Det var på tiden. Dags för gladhiphopen att återta mainstreamen!!
varför ligger den inte i utländskt hiphop?
Woohooo, ne men fiftan e ju fan n nolla (enligt mig).... Killen kämpade inte ett skit för att bli stor o känd.. Utan lyftes direkt av dr.dre o Em, jag menar titta på dr.dre ice cube 2pac alla dem hade en lååååååång historia av musik bakom sig o sakta men säkert växte dem o blev våra favoriter :P... 50 däremot bara kom upp en dag me låten wanksta o blev plötsligt känd pga em o dre. Han hade ju säkert hållt på med musik innan också men han suger helt enkelt.. Trött på att han nämner i varenda låt att han blivit skjuten att han har pengar o "bitche*S".... Hip hop handlar om livet tycker jag.. Ett bra exempel e ju 2pacs texter.. Bortsett från Hit Em up då.. heh....
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
ojj, aahhahhaaahha de blev visst inte rätt...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Han är smart, han förstår att man inte kan livnära sig på att rappa för alltid. Han är en entrepenör och kommer förmodligen ägna sig åt entrepenörskapet. Och nej, jag diggar inte 50 alls, men jag respekterar hans business minded way to handle things!
At the gates of Eternity...
hoppas värkligen det är sant att han ska lägga av så man slipper se o höra den fula fan igen:D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Dagen han släpper den andra av de två skivor till han ska göra, så lär det ju bli ett jävla festande att man slipper världens störste slörappare !!! Börjar nästan tro att Gud ändå finns
"What's the point of representin' A style you can't live?"
hoppas han hinner bli skjuten innan han ens hinner släppa ett av de där två albumen.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Whipper : Du vet att om han blir skjuten, så kommer han bli 1000 gånger glorifierad än Tupac...
At the gates of Eternity...
hoppas han lägger av, han har värdelös och äcklig stil. tål inte fifty cent och hasn totala självgodhet. dålig artist också dessutom
Femme fatale
Tyst Amar:) Självgod är han ju inte, kanye West... den killen är självgod så klockorna stannar!
Crime Pays, ask the Rothschilds!