flippsyde-happy birthday
Bara en snabb fråga! Har han skrivit låten till sitt barn som dog i födseln?
gjorde dom inte abort eller att det vart missfall, eftersom dom inte visste vilket kön det va?
spelar inte inte så speciellt stor roll. men ställer man inga frågor får man inga svar vettu.
läste texten nu, tror mer på abort
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Hans mamma borde aborterat honom.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Dina pappor borde aborterat dig. Låten är bra för övrigt.. ovanligt med en Tatu-sampling haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mm, jag har alla deras 13 album.. dårå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seriöst jag hatar den låten, inte p.g.a texten för när jag hörde den första gången så visste jag inte ens vad texten handlade om. Jag undrade bara var de var för jävla lallare som tillåtits få radiotid, nej den låter ger mig fan fortfarande rysningar
asså jag hatar verkligen den låten. vet inte varför det är nog bara för den spelas på nrj... who knows ?
Tobey_ P19 Är d en T.a.t.u sampling, vad heter låten?
GO!!!!!!!!!!!!
T.at.u låten heter "Gomenasai"
-PEACE-
fett dålig låt me en fett dålig grupp tänker inte ens komma me argument till varför dom e fett dåliga dom e det bara fett mycket :P
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
förra singeln va ju skitbra... speciellt videon, me gubben som förstör allas ösnkningar me sin
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
nice låt! skönt att det spelas rap i kommersiella platformer som tar upp viktiga ämnen!
håller med logical, tycker den e skitfin.. skönt beat.. tack för info angående samplingen med!
mama said knock you out
Förstår inte heller riktigt vad folk tycker är dåligt med den. Men jag antar att det är för att den visas på MTV och då måste man hata?
Det är sentimental smörja som dessutom verkar vara suspekt reaktionär. Räcker det som förklaring?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Killen har inget flow, killen har ingen känsla, killen har ingen "bra röst"...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Abort!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Skön låt. Så löjligt med alla som dissar den pga den spelas på radio/tv. Töntar säger jag bara. Skönt med lite bra musik på radio! Peace
Men en sak undrar jag lite över, ni säger att featuring på sången är Piper.. "Would you been a little rapper, like Your papa Da Piper " huh?
Eller oj dom snacka om Piper i en annan "happy birthday" tråd..
Jag hatar den inte för att den spelas på radio och TV, jag gillade deras förra låt och även en del andra låtar från albumet, men i mina öron är rappen under all kritik jag undrade vad det var för jävla lodis som försökte rappa, och beatet är bland det mest irriterande jag hört, denna låt och "My Humps" är 2 av förra årets värsta plågor
jag tycker låten är skön, och på ngt sätt tycker jag den är bättre när jag hade läst texten...
Jag spyr snart om jag hör den här låten igen. Den kunde varit liteee bättre om dom skippat t.a.t.u-samplingen. Idioti.
What I said, yo!
asså, varför gnäller alla på låten? de e bara att lyssna om man diggar den, o ni som inte gillar den behöver inte lyssna, eller? puss o kram
hmm..? jag e mållös :P abooou mannen, du dissar mig där :P haha
tycker den är skön fan.
SKU - SKU - SKULASON!