I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krumbsnatcha's nya...

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-12-02 18:37

Krumbsnatcha's nya...

Är det någon som har hört hans senaste, Let the truth be told?
Jag har hans Snatcha Season Part 2 och Respect all Fear none, vilka är helt jävla suveräna, tjacka även 12:an Never grow up.
Har beställt Let the truth be told, men är för nyfiken. Så jag tänkte höra med folket här inne, om man kan få en förhands recention (lr hur fan det stavas) Kan man lita på den gamla ärrade Boston mc'n, lr kommer man bli besviken?

U wanna war, Ill take U to war!

2005-12-02 19:49
Det är nottz som gör honom.
ja, så är det.

2005-12-02 20:29
Ja, den är c.a ett år nånting, men det är väl forfarande hans senaste? Som sagt jag har inte hört den, så det vore nice å få lite respons på den.

2005-12-02 21:05
tror ej du kommer bli besviken mental_ill
hört några låtar och han är lika hård och bra mc som vanligt
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2005-12-02 21:39
Okey, tack för det! Läste på hans sida att han håller på att göra en ny platta, som Premier ska prodda, även en dvd är på g.

2005-12-02 21:41
Men han har ju för fan nottz i ryggen! Ok, nottz har gått ner sig rätt brutalt sen han köpte synthen...men ändå. Han har gjort mycket för krumb och hans karriär. Till exempel w.o.l.v.e.s, killer in me och closer to god.
Men visst, skivan var ändå en besvikelse, boston to virginia är ändå skön. Där fimpar nottz synten.
ja, så är det.

2005-12-02 21:41
Föresten, Snatcha Season pt 1, finns den att få tag på längre, lr är den svårflirtad?

2005-12-02 21:43
closer to god är iofs premier

sen kan man läsa på hans myspace-sida att premier ska vara executive producer på nästa platta...alltså inte göra alla beats tydligen.
ja, så är det.

2005-12-02 21:44
Öh! Ni hann före mig! Jag tyckte det stod det, jag har ett när minne som är helt ur spel. Jag får checka upp det.

2005-12-02 21:51
Närminne stavas det! Dags för sängen, men visst executive producer var det. Den blir nog schysst får vi hoppas! Kan hålla med om att vissa av beatsen kanske inte är dom roligaste, men hans rap väger upp det hela på ett schysst sätt.

2005-12-02 23:07
mental_ill
kolla www.gemm.com och slå "snatcha" i sök, den finns där, men damn vad ena vinylen var dyr, $.190 dollars
ciao amigo
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2005-12-02 23:21
Alright, ska checka ut den nu. Tackar!