I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-12-01 22:22

The game

Vad heter deras låt som nyss har börjat spelas på mtv mm? En äldre låt i refr. en tjej som sjunger..

Någon som vet vilken jag menar?

Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2005-12-01 22:26
nope, det va inte den.. =/
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2005-12-01 22:36
haha, nej..finns de fler? Inte vad jag vet iaf.

2005-12-04 15:10
Ah, tänker alltid på honom som en grupp..trodde det va en grupp förut, och sen har jag bara fortsatt säga det så! Lämna det nu..

jkstR
Tack, ska kolla dom!

Det är en äldre känd låt som en tjej sjunger i refr, kommer inte alls ihåg hur låten går.. Bara att den va jävligt bra! har inte slutat tänka på den sedan jag såg den på MTV.. Jag kunde iaf sjunga med i refr kommer jag ihåg.. sjukt bra va den!

2005-12-04 19:57
börjar tveka om det ens är the game
And just like he said, I coulda told ya
MF, the holder of a boulder, Money Folder

2005-12-06 15:24
B-Lund
Nope, inte den!

Redo P17
haha, jo det är han.. Han precis se artisten och låt namnet innan jag stack till vagnen.. men jag kommer bara ihåg the game..inte alls namnet på låten! =/

2005-12-06 15:35
De e inte Start From Scratch?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-06 15:36
Tobey_ P19
Noepp! =/

2005-12-06 15:51
Inte den heller! =/

2005-12-06 15:58
Det måste vara Dreams då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-06 15:58
Eller hmm, där kanske inte e nån tjej alls

2005-12-06 16:00
Men dom videorna som dom visar på MTV är:
Put You On The Game
Dreams
How We Do
Dreams (live)
How We Do (live)
Westside Story (live)

2005-12-06 16:39
B-Lund
Har lyssnat igenom det..ingen av dom låtarna där iaf!

Jag är 100% säker på att det va the game! Jag lät Lisa lyssna på en annan låt av dom när v gick ner till vagnen, eftersom hon tyckte den låten va så bra..så det är the game!

hos_hos
Ska ta ner o kolla den också..