Måste tillägga att det låter riktigt bra också.
oh, tunga grejer här ja. raekwon tight som vanligt, riktigt skönt beat också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
scarface sampling, mer hiphop kan de inte bli!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt grymm låt!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Denna var fan skön! blev riktigt förvånad faktikst..
fan, det var ju skitbra! mer av denna vara tack! när släpps plattan?
reakwon är ju alltid tung!!
played out med scarface samplingen någon?
chase the clouds away
OHH SHIT!! Wu-Tang låter som... som... WU-TANG!?!? Tillåt mig glädjas!!
Officially not impressed.
Feeeeet låt freddez P19 Du kanske inte har lyssnat på Raekwons album "Only built for cuban linx" från 1995?? Där fanns det Scarface samplingar redan, Wu folket är bland dom första som hade samplingar från Scarface... sen dess har en massa jävla idioter samplat och gjort det uttjatat.
http://www.myspace.com/deadlykanha
Ett OB4CL album blir ju inte riktigt ett OB4CL utan gangstersamplingar och gangsterteman :) Fet låt för övrigt.
njut
Hmm... tyckte beatet va jävligt dåligt för att vara Rza... kändes lite amatörmässigt faktiskt om ja ska va ärlig.. Raek va nice
AEAP P23 amatörmässigt?? där tog du i lite... beatet va nice, RZA har gjort fetare...
ne tog inte i.. tyckte de lacka lite i klippningen, samt programmeringen av trummorna va inget vidare, o mixningen sög rätt hårt. Tycker helt klart det är ett av rza's sämsta nånsin. :)
dessutom låter de inte ens som rza. var e skitigheten tex ?
frajer: aha.. så bara för jag gillar 50 får jag inte ha åsikter på annan musik ? Eller kanske bara för jag gillar 50 har jag ingen smak alls och alltså ingen rätt att kommentera nåt annat ? Lol.
då måste du vara gravt efterbliven om du seriöst tror det.
AEAP P23 haha, så du gillar 50?? "I put Lamborghini doors on that Es-co-lade Lil pro so look like I'm riding on blades In one year mang, a nigga's so paid I have a straight bitch in the telly goin both ways (Ah!) Touch me, tease me, kiss me, please me I give it to ya just how you like it, girl" Hmmm, jag undrar vad du har för smak egentligen, inte dras den till skillade rappare tror jag :) haha, va baa tvungen =)
AEAP, vadå, beatet skriker bara RZA.
drums aesop rock borde skriva en diktsamling istället för att rappa. 50 cent får folk att dansa. nuff said. Vadå? Så nu är rap endast nåt som ska få folk o dansa? skämtar du med mig eller vad
same-old: Asså shit finns du på riktigt? Jag älskar 50, men de betyder INtE att jag inte gillar annan sorts rap också du skulle bli förvånad vad jag har i min samling.. Asså folk är bara så jävla ignoranta och rent av dumma i huvet. Drums: mm jag håller med dig... psk: det tycker inte jag!
Håller med psk, klart rza har gjort bättre men de va VERKLIGEN INTE DÅLIGT!
Frajer varför i helvete ska man ha djupa budskap i sina låtar?
Frajer att inte ha djupa budskap och att snacka skit är definitivt inte samma sak, men att snacka skit och att göra det snyggt har alltid varit en viktig del av hiphopen. och ska du inbilla mig att raekwon aldrig snackar skit?
varför? för att man vill? har svårt att se varför i helvete 50 Cent ska bli conscious och köra texter med antivåld och antidrog budskap bara för att han är känd...om han vill köra låtar om att festa och att knulla, låt honom. jag misstänker att han lever det han rappar om, för han lär ägna en rätt stor del av sin fritid åt att just festa. och knulla. sen har väl även herr 50 dragit iväg ett antal låtar med aningen mer budskap än In Da Club.
Frajer ingen tvingar dig att lyssna på det, jag försökte bara påpeka att djupa budskap inte är nåt jävla krav för att musik ska vara bra. i grund och botten har musik alltid handlat om rytm, inte om komplexa metaforer och budskap...ärligt talat så känns det som att raekwon kör rätt stora delar bitches, weed, guns, money han också. bara det att han paketerar det hela lite snyggare. t e x Wyld in Da Club Egyptian look, gazelles on, L's lit, this how it's goin' down Ski mask, Chanel shit, move like a terrorist click Nineteen eighties babies, worldwide, ya girl on our dick All you know is Rae look good, he hood Envision the flips, I make money like them niggas who take money Fresh out the can, Duran look, Astro van The ill Castro, rap Son of Sam More Rugers, more bow and arrows Still no losers, forty five dollars ahead Go at niggas shootin' lyrical leads Stop absorbin, break shit, knock that gay shit out ya head
hur kommer det sig att folk alltid börjar snacka om Fifty i varenda jävla tråd!?
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Fan kan det inte vara Neptunes istället eller nåt? Det går inte o dansa till det här
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Gjuuuutet. Ang. mixning osv behöver ju inte detta nödvändigtvis vara en 100% färdig version.
WU! :d...najs shits!...digga starkt, Rza på beatet, då blir d sällan fel :)
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
duude haha, lyssna du på ditt neptunes. du har nog inte riktigt fattat att raekwon inte direkt gör partymusik i den bemärkelsen.
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
RZA kan göra sjukt mycket bättre musik. RZA är en duktig musiker. Han har dock ofta lekt med denna sortens producerande, som jag dock inte tycker håller genom två lyssningar. Som AEAP nämnde så är det bland annat dåligt - eller låt mig säga tråkigt - programmerade trummor. Amatörmässigt är nog en rätt bra förklaring. Jag förstår varför alla skriker att det är WU-sound o grejer - unga öron som tycker det låter "äkta WU" bara de hör en röst säga nåt i stil med "djooo" och sen lite stråkar typ. Däremot vill jag säga f**k 50 Cent, vare sig han får folk att dansa eller ej. Det finns sjuuukt mycket bättre musik att dansa till.
Abel, vad lyssnar du på då? Bara lite nyfiken... Underbar låt enligt mig ialla fall
Same-old P19 Påstå ALDRIG att 50 Cent inte har skills och ren talang!.... Han använder dom bara fel och kommer ut med skit som Candy Shop osv... MEN, man kan aldrig ta ifrån honom de han en gång gjort... SLOW DOUGH, better than no dough!!!...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
TRÅDEN HANDLAR INTE OM 50 FFS!! fett jobbigt att alla trådar börjar handla om han!!
och du hjälper ju verkligen när du skriver hans namn ytterligare en gång...
infamous P21 Vet du ens vad skills är? är det nåt grymt med hans "flow" ? jag skiter i vad han gör för musik, han har fortfarande inga skills, kolla på hans jävla rimstruktur med att börja med, han rimmar som en newbie... vi kan ta nån som ludacris, hans musik gillar jag inte så mkt, och han säger inget vettigt... men han har iaf skills, han kan rappa... men 50??? nah
Same-old P19 "Vet du ens vad skills är?"... Hahaha, klassisk början på ett inlägg av en vilsen själ fast på whoa... Såhär är det, påstår du att alltså att t.ex. hans story telling på Ghetto Qua'ran inte har med skills att göra?!... But don't get me wrong, jag tycker inte att han är i närheten av de bästa... Jag var bara tvungen att reagera på ditt uttalande om att han inte har några skills, enbart för att jag inte kan hålla med... Nu är det ingen mer diskussion, 50 får tillräckligt här på whoa, punkt slut. Ali Vegas är ändå KING OF NEW YORK snart, så...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Abel: thanx for the co-sign .. Och ja, de e så jäävla jobbigt att hatet mot 50 ska behöva diskuteras överallt.. Tex här säger jag en mycket legitim kommentar angående raek's låt, sen kommer klart nån "men du lyssnar på 50 - du kan inget om annan musik" .. Så jävla efterblivet!! Skrattar högt åt det.. infamous: håller helt med dig där, 50 släpper så jävla mkt skit men de Går inte o ta bort de som gör han så jävla grym.
infamous P21 Va roligt, här blir man jämförd med whoa töntar av muppar som dig.. okej, 50 e "skillad", vi säger väl så haha.. Ghetto Quran gjordes för 6 år sen... och förresten är det inte nåt wow med den din tönt.. ska du man snacka om story telling finns det gott om fetare rappare o lyssna på... Immortal Technique kallar jag en DUKTIG story teller, inte 50... Eller ta o lyssna på Ghostfaces vers i "impossible", man får gåshud av den... inte för det är något nytt, men din man 50 kan inte rappa, det e väl typiskt whoa folk som dig och AEAP som gillar honom :) avslutar med 2 st 50 cent citat =D Touch me, tease me, kiss me, please me I give it to ya just how you like it, girl You know I'm rockin with the best tre pound on my hip Va fyndigt.. oj oj oj Listen you can call me what you want, black and ugly But you can't convince me the Lord don't love me When my CD's drop, they sell the best You call it luck, why can't it just be I'm blessed Wow, excuse me then haha
sällan whoa går off topic
sorry, haha, skit idet... diskutera rae's låt... drogs tyvärr med nåra töntar.. my bad
same-old: haha din lilla loppa! så det va DU som drogs me nåra töntar ? :) hihi ok
haha whoa e ett dagis . lite småkul e de faktiskt
en kommentar till dig aeap. varför kommentera att klippningen var lite sådär? haha, sen när fan spelar det nån roll?? rza är ju inte den som gör kvantiserad och välklippt musik så fuck it. bara skiten har känsla kan klippen knäppa och vara hur otighta dom vill. bara charmigt
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw
greven: well, jag kommenterade det ändå. O tycker inte ja hade en konstig kommentar över huvudtaget. För övrigt tycker jag Rza brukar klippa bättre än detta. Detta kändes inte ens som hela samplingen gick i takt.
det är det jag menar, skit samma! haha... finns många stapplande rza-beats som skenar lite varstans, men det är fett ju
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw