I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill jag få lite tips om rap albums

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-11-21 02:11

Vill jag få lite tips om rap albums

Skulle vilja ha lite tips om nya rap-albums som släpps innan nyår tack! Hip Hop/Rap....

2005-11-21 08:02
DangerDoom - The Mouse and the Mask
Allt du behöver!
Keep crushin'!

2005-11-21 13:00
håller med Stizze P20 DangerDoom - The Mouse and the Mask allt du behöver.. sjukt grym skiva !

Producent

2005-11-21 13:10
symbolyc one & illmind - the art of onemind 2005-rage

nog den bästa plattan som släpps...har man inte hört denna så missar man fan mycke. Alla låter ligger på 3+ eller högre om man sätter betyg på låtarna. Hela skivan ligger på 10+ av en skala på 5 =D så missa inte denna skiva...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2005-11-21 13:18
Sean Price - Monkey Barz
Dangerdoom - The mouse and the mask
Cesar Comanche - Squirrel and the aces
Wu-Tang meets the indie culture
S1 & Illmind - Art of one mind
Sleep - Christopher

osv. Det känns som om de tyngsta släppen redan gjorts eller ligger väldigt nära.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-21 13:26
ghostface och n.o.r.e´s nya ska komma innan jul väl?
And just like he said, I coulda told ya
MF, the holder of a boulder, Money Folder

2005-11-21 13:29
Jurassic 5 - Power in numbers
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2005-11-21 13:33
"ghostface och n.o.r.e´s nya ska komma innan jul väl?"

Nej, Ghostface skivan kommer nästa år är jag ganska säker på. Däremot har det ju släppts en skiva som är ett samarbete mellan Ghostface och Trife Da God, har inte direkt någon koll på vad det är men ska iaf. köpa den snart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-21 14:23
Busta Rhymes ska väl släppa innan jul har jag för mej.. Kan bli fetast.. nu när han ligger på Aftermath!!

Redman har ju varit på gång med sitt i typ 2 år men rykten säger att det kommer inom kort..
Kristofer, the Hiphoper.
I'm on point just like a weightwatcher!

2005-11-21 19:18
Jag var nog väldigt trött när jag skrev förgående inlägg, missade att du var ute efter saker som ska släppas .

Nästa år ska bland. Madvillian 2
Jaylib 2.
Percee P (producerat av Madlib) släppas. De få jag känner till.
Keep crushin'!

2005-11-21 19:26
Dangerdoom - The mouse and the mask
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2005-11-21 19:27
Kommer det en ny Jaylib platta kommer jag att dö av lycka! Tyvärr..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2005-11-21 21:10
Nosferatu P25

Det kommer, finns en fet dokumentär som alla Stones Throw älskare bör se. 1 timme med enbart Madblib, Lootpack osv. Fet skivsamling ägaren till Stones Throw har, den är ordentlig.
Keep crushin'!

2005-11-21 22:07
Angående alla Madlib relaterade släpp som nämdes högre upp, ska han inte släppa en skiva ihop med Oh No också? Det skulle kunna bli riktigt fett!

2005-11-21 23:36
Arcane P19

Jodå stämmer bra, men det är sen å andra sidan ganska väntat att dom går samman och gör det. Mindre nyhet.

Madlib - The Album (som han sa) ska släppas nästa år om tiden räcker till, han är produktiv så jag fortsätter att hoppas.
Keep crushin'!