I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dr Dre - Tribute To 2pac

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-11-17 12:27

Dr Dre - Tribute To 2pac

Ginza

1. World class freak
2. 187 ulm
3. Gang bang
4. Caché
5. Cabbage patch
6. Surgery
7. Fly
8. Must be the music
9. Dope man
10. World class
11. Housecalls
12. Evon is on
13. He's bionic
14. Turn off the lights

2005-11-17 12:40
om dom bara kunde sluta recycla hans shit.

men detta lär ju bli rätt fett iofs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-17 12:43
wtf d e väl bara massa gamla låtar? world class wreckin' Cru ?
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...

2005-11-17 12:47
hahah ser ut som värsta bootleg, tror knappast dr dre eller pac morsa har sagt ja till denna skivan..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-11-17 12:49
men era backpackers,

klart det är en riktig dre skiva.. den finns ju o köpa på ginza o allt, o dem säljer väl knappast bootlegs o mixtapes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-17 12:53
nä men folk e rätt så kända på att tjäna pengar på pac utanför amur records å det e hon som äger allt pach har gjort, å kollar du på många pac skivor så ser du att dom inte fått tillåtelse av henne.

men ibland kan det vara värt å få lite stämmningar för å släppa en pac skiva efter som dom går i vinst.. ;) å jag e ingen bakpacker din farface
- Gôr-many.

2005-11-17 13:04
tekone:

i dont mean no harm homie ;)

och vad fan är en farface?

2005-11-17 13:06
fart face, missade T
- Gôr-many.

2005-11-17 13:07
"nä men folk e rätt så kända på att tjäna pengar på pac utanför amur records å det e hon som äger allt pach har gjort, å kollar du på många pac skivor så ser du att dom inte fått tillåtelse av henne.

men ibland kan det vara värt å få lite stämmningar för å släppa en pac skiva efter som dom går i vinst.. ;) å jag e ingen bakpacker din farface" va fan har amaru me dr dre att göra åsna de e dre skiva me "tributes" till pac.....åsna
ja det är en bootleg ginza säljer bootlegs:

botleg1
bootleg2

2005-11-17 13:08
thug life me två G liksom tänk efter sj (om du kan)

2005-11-17 13:11
russian:

du har nog fått nåt om bakfoten.. skrev du till mig eller tekone?

2005-11-17 13:13
varför citerar du mig å förklara för mig att det e bootleg?

det visste jag redan,

sen har inte dr dre gjort en hyllning till pac.. ahha e du pach eller?

först å främst skulel dr dre göra en skiva skulle du höra lika mycket om den som game, eminem, 5-cent, busta, eve osv..
- Gôr-many.

2005-11-17 13:16
kan folk sluta försöka tjäna pengar på en död mans musik?!

Rest In Peace
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....
nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.

2005-11-17 13:42
(ja ja sa till tekone och nu oxå) idiot ja sa ju d bootleg äru trögg eller, han ba dre har nt gjort nå hyllning 1. FEL. UP IN SMOKE TOUR är dedicerad till pac 2. Det är en bootleg så jaaaa han har nt gjort nångån tribute SKIVA till pac

2005-11-17 13:47
up in smoke tour e ingen hyllning till pac, dock hyllar dom honom i den...

den var var en hyllning till det gammla stora westcoast, för dom lyckades samma alla stora gammla polarena i dpg osv under samma tak.

å snälla skriv om ditt inlägg eller rör musen imot högra hörnet där du ser en grå box med ett kryss i det å tryck..

and out
- Gôr-many.

2005-11-17 13:52
hmm grå box...ja ser ingen ja har en såndär modern röd box..kan d vara samma sak möjligtvis?

2005-11-17 13:55
synd att pac inte har en gravsten nu har d uinget å slicka..
- Gôr-many.

2005-11-17 16:54
i helvete heller tribute, utnyttja tupac bara för att tjäna pengar, det gör alla nu för tiden

2005-11-18 18:26
Nej han rappar inte på allt, mycket är ifrån en grupp han var DJ för..och rappade ibland. Sen ser jag grejjer som en rodney o & joe cooley låt?? Ingen aning vad den gör där alls, den hade han vad jag vet inget alls att göra med.