Esham
Esham har äntligen lämnat Psychopathic records o gått tillbaka till sin grupp NATAS (nej det e inte satan baklänges) nya skivan kommer snart... 10/21/2005 ---- It's a celebration, BITCHES! Well, here it is folks, the day we all have been waiting for... ESHAM HAS LEFT PSYCHOPATHIC RECORDS Go ahead and let that soak in. This is truly a great day for us Day One, Suicidalist diehards!!! I'd like to make note that Acidrap.com OFFICIALLY reported this a little before 2:00PM this afternoon, which Psychopathic making their announcement a few hours later, and all other sites there after. What this means is: THIS IS YOUR OFFICIAL SOURCE FOR ANYTHING GOING ON WITH ESHAM, FROM HERE ON OUT. So for those who doubted our credibility, lay it to rest, The new NATAS titled " N of tha World " is coming at you REEL soon, with the first single slated to drop DEVIL'S NIGHT 2005! So stay tuned to Acidrap.com for that exclusive shit! The new web site for that dopness is www.nofthaworld.com so get your peep on! Källa: www.acidrap.com
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Inte för att vara dryg men det där är rätt old news, fast du kanske visste det. Och sen vill jag bara skratta åt alla RLP-fans som är så enormt trångsynta. Sen kunde jag inte bry mig mindre om vilket bolag sham ligger på, dock lite synd att det inte blir någe mer SV. Det var vad jag hade att säga om saken. Just det, TNT är pinsam på nya singeln.
Esham, nån jag missat totalt, värd å kolla upp.. va e de för snubbe? inge horrorcore eller dylikt?
Esham kallar sin stil acid rap, vilket är typ samma skit som horrorcore. Om du ska kolla in Esham rekomenderar jag albumen; Closed Casket KKKill The Fetus Boomin' Words From Hell (I den ordningen också imo) Samt skivan WWW.COM (Wicket World Wide Dot Com) av hans grupp Natas.
natas är visst satan baklänges
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatis, no shit sherlock. tror han syfta på nått annat. deeeh. skyhigh, soft ska kolla upp, tack!
potatis var bara lite dyrg och märkte ord ;)
Boomin words from hell (han var 13-14 när orginal inspelningen gjordes) Tounges(gäster som Dayton family och kool keith samt en del intressanta o rent brutala Eminem dissar) Dead flowers (bara klassisk) KKKill the fetus (enormt väl proddad platta)
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
SkyhigH jo men vilken dum jävel som helst kan väl se att det e old news när datumet står där :P + det e nog inte så old på whoa eftersom ingen topic gjorts om det tidigare trots att vi snackar om en av pionärerna (stavningen?) inom detroits hiphop scen
fan vad dyrg jag känner mig, känner inte du dig ganska dyrg också SkyhigH? ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
RealJoKeR Ja det är faktiskt sant :) potatissuger Och du... du..vänta bara!
Haha. Jag älskar alla Esham fans. "Wii, Esham har lämnat Psychopathic nu kommer han göra bättre musik" Varför skulle han göra bättre musik? Han lämnade ett skivbolag som satsar mycket på promotion, som distributerar sina album i hela USA, Australien och England och vars artister KONSTANT är ute på turne för ett litet pissigt Horrorcore bolag. Väldigt smart gjort....
A Profound Hatred of Man
Skell P18 vare sig du tror det eller ej så kan skivbolaget ha storbetydelse... psychopathic records e extremt kristna o esham släppte verkligen inte esham grejer på det skivbolaget han började be om ursäkt för sina synder o hålla på o hora sej för att sälja nu kommer han förhoppningsvis att verkligen döda på den sista skivan han släpper NATAS - Noftheworld - sov inte på den
Att det var Psys fel att Eshams två senaste plattor sög kuk är bara idiotiskt. Aldrig att Esham skulle låta sig påverkas så mycket. Det var han och bara han som styrde över det. Sen så alla RLP-fans som hänger på acidrap.com har intalat sig själva i flera jävla år nu att allt var psychopathics fel att han lät så och att allt annat han kommer släppa nu kommer vara bra. Så det kommer inte spela någon roll hur mycket nästa Natas skiva kommer suga för dom har hypat upp allt i flera år och intalat sig själva så länge att det kommer vara bra. Och jag bör tillägga att det inte alls är säkert att det kommer bli så, jag ser självklart fram imot allt nytt material och hoppas på det bästa. Acidrap-forumet är jävligt underhållande läsning, folket där rider så mycket Esham-kuk att det inte är sant :D. Om man kritiserar vissa påståenden där om att dom ska ange källa åt saker som folk där skriver osv så får man sina inlägg bortplockade. Haha.. Btw, detta inlägg var inte riktat till någon speciell.
RealJoKeR, Extremt kristna var väl lite o ta i? :P
Exkrement kristna, är nog en mer träffande beskrivning
haha jo det kanske var o ta i lite men ändå... du kan ju inte säga dom inte propagandar kristendomen i typ 60% av materialet dom släppt efter/under wraith of hells pit... jag säger att ICP kan suga fett mycket kuk o hela det skivbolaget... the greenbook var det senaste jag gilalde därifrån... resten e ju för fan skit... nu e det bara marnadsföring som gäller o tjäna så mycket pengar som möjligt... "Im higher than an airport" - Violent J (Dude wtf?!!?)
Haha den är fett skön ju!
FF4 var f.ö jävligt bra i mitt tycke.
Forgotten by a reason borde den skivan heta
for a reason*
Nej den är töng som fan, MEC remixerna är riktigt feta! Sen så har Mastamind fuckat upp Natas haha! Snubben är signad på tre st bolag samtidigt :D. Så Esham och alla är lacka som fan att han har ljugit för alla.
Natas - Like a Spirit är för övrigt en fet låt!