I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Feta låtar med Little Brother

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-11-04 17:11

Feta låtar med Little Brother

Jag gillar Little Brothers nya skiva, Minstrel Show och skulle mer än gärna vilja höra mer bra låtar med Little Brother. Därför tänkte jag att ni kunde ge mig tips på fler bra låtar från dem =)

2005-11-04 17:12
Kolla upp The Listening!

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2005-11-04 17:15
Tycker dom alltid håller en jämn och hög nivå... men jag rekomenderar dig att få tag på så mycket du bara kan. Men som sagt du kan börja med The Listening.
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com

2005-11-04 17:16
Kika även in 9th Wonders Dream Merchanttapet, finns en del grymma gamla grejer där på.

Gillar du LB så får jag passa på att tipsa om lite mer hiphop från samma stad. Supastition släppte nyligen Chain Letters, precis i samma anda som LB. Kolla även in hans gamla album 7 Years of bad luck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-04 17:56
Jean Grae & 9th Wonder - This week, riktigt nice album som tyvärr aldrig blev släppt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-04 18:07
Dom släppte ju en "mixtape" skiva efter albumet som faktiskt var bättre än albumet.