I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-10-20 18:52

Louis Logic

Tillåt mig småle.
www.majikmost.com

"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience
"Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors
304-7734-02-09

2005-10-20 19:17
louis logic var med i demigodz förut.

imdb.com
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-20 19:20
Lite rolig och lite gammal.
Mest rolig för att han är så ful på bilden :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2005-10-20 19:26
subwato
du har rätt. men vi snackar om logic.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-20 19:37
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2005-10-20 22:12
majik most tillägnar typ 30 sek i en låt på hans nya skiva med att säga just d att han verkligen inte är med i demigodz och att han inte vill vara det heller.