I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En quick fråga om H-town?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-10-20 03:22

En quick fråga om H-town?

Hej allihopa! skulle gärna vilja ha förklarat vad Bun b och andra från H-town (Houston) menar med "P.A.T" ? tillex: "im from the P.A.T" jag får inte ihop dom där bokstäverna med nått i texas?

Peace!

"Doggy fox minks gators that's necessary
Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"

2005-10-20 12:26
Port Arthur, Texas
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2005-10-20 12:30
Precis så...

"Land of the trill, aint you aint from it!"
"Italian stallion" 10 years of Connection!

2005-10-21 01:16
aight tack tänkte väl att det hade med texas och göra trodde i stil med "Pretoria, Austin, Texas" :D hehe thx Peace!
"Doggy fox minks gators that's necessary
Accessories my closet's pet cemetery I get approached by animal activists,I live in a zoo I run scandals with savages"