Årets skiva!!! - "Wu-tang meets indie culture"
Jepp, nu är skivan ute, och jag har tankat hem den tills jag får mina pengar i slutet av månaden, värt pengarna kan jag säga, utan tvekan!! Orkar inte recensera o skriva i detaljer, men detta kan jag säga om hela albumet. Produktionsmässigt, är albumet ett av de bästa på många år. Samma sak när det gäller texter. Rapparna är bland dom bästa i världen, och dom fungerar bra tillsammans. Detta är utan tvekan årets album utan att överdriva. Alla Wu-fans, alla indie-hiphop heads, alla hiphop älskare, detta får ni absolut inte missa! Här är låtlistan! 1 - Introduction 2 - Lyrical Swords - featuring GZA & Ras Kass 3 - Slow Blues - featuring Timbo King, Prodigal Sunn, Vast Aire & Byata 4 - Still Grimey - featuring U-God, Prodigal Sunn, Sean Price & C-Rayz Walz 5 - Skit 6 - Think Differently - featuring Tragedy Khadafi, Rock Marciano, Casual, Vordul Mega 7 - Informercial - featuring Jim Jarmush 8 - Biochemical Equation - featuring RZA & MF Doom 9 - ODB Tribute - featuring DJ Noize 10 - Fragments - featuring Del the Funky Homosapien 11 - Intermission 12 - Street Corners - featuring Solomon Childs, Bronze Nazareth & Byata 13 - Listen - featuring Planet Asia, Littles, Khalid 14 - Informercial 2 - featuring Jim Jarmush 15 - Verses feat. GZA, La the Darkman, Ras Kass & Scaramanga Shallah 16 - Preservation - featuring Aesop Rock & Del the Funky Homosapien 17 - Cars on the interstate - featuring CCF Division 18 - Give it Up - featuring J-Live & RA the Rugged Man 19 - Black Dawn - featuring Bronze Nazareth
http://www.myspace.com/deadlykanha
|