I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En liten rolig(?) lek

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-09-25 09:36

En liten rolig(?) lek

Det är inte så svårt att förstå, men kanske lite väl mycket att läsa. Jag har skrivit så utförligt jag tyckte behövdes, för att alla ska förstå.



Här kommer en liten lek, där man ska nämna någon rappare, dj, producent, eller någon som har med utländsk hiphop att göra på något annat sätt.

Helst inte för långsökt, t.ex. "kungen av xxx, är släkt med xxxx och han har jobbat på en tidning, där det finns en annan person som skriver recensioner, och har skrivit om hiphopskivor några gånger ."

Man ska skriva en i taget, och i rätt ordning. Rätt ordning är i det här fallet från A till Z

Alltså, person 1 (jag) skriver en person som börjar på A
Person 2 skriver en person som börjar på B
Person 3 skriver en person som börjar på C
osv osv

När och om vi når Z , kan man förslagsvis börja om från A igen.

För att göra denna tråd lite nyttig, kan man även skriva en liten beskrivning om den personen man nämnde, och om det är möjligt, även rekomendera en låt, skiva eller nåt.






Here we go!


Adam F
Mer känd som D&Bproducent, men har även gjort skivan KAOS - The Anti-Acoustic Warfare där bl.a. Redman , M.O.P , LL Cool J , CNN m.fl. medverkar.
En favoritlåt på skivan är Time 4 Da True som framförs av De La Soul


Nästa bokstav: B