I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

redman : red gone wild

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-09-15 07:14

redman : red gone wild

New Release Date For Red Gone Wild: November 15th!
Just a heads up to all Reggie Noble fans out there - the
Funk Doc's brand new album featuring the new single
"Rush Da Security" is now tentatively scheduled to drop
November 15th. So make sure to update all your
calendars, PDA's, websites, blogs and all that good
stuff cause Red Gone Wild is coming at you real soon!



goda nyheter :D

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-09-15 07:20
singeln är mycket bra,

sjuk najs beat vem som har proddat?
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-09-15 08:33
var fan hittar man singeln??? är den ute??
- "This one here just might be my masterpiece..."

2005-09-15 08:51
man kan ladda ner den på allhiphop.com på rumor sidan

jag tror det e adam F iofs bara wn chansning
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH
YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY
YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK

2005-09-15 09:12
det är det
på spinemagazine.com finns låten som mp3
 

2005-09-15 13:13
grym låt, längtar till albumet släpps de måste köpas!

peace
Kom Igen Allihopa Så Drar Vi Till Människobyn
www.myspace.com/jimmyflow

2005-09-15 14:09
ah ncice!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!

2005-09-15 14:11
kan nån länka till filen?
letar på spinemagazine, men hittar inte. jag är säkert blind eller nåt.
0034

2005-09-15 14:14

2005-09-15 14:30
tack, magnus.
0034

2005-09-15 14:33
singeln är tung, shit det här ser braa ut... längtar!!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2005-09-15 15:52
Oj oj fan va skönt nu har man nåt att se fram emot...

2005-09-15 15:55
Haha Redman, än en gång på samtalsämnet klubbar och hur ovälkommen han verkar vara. Har vi hört det förut? Hoppas att det här inte blir Malpractice igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-15 16:13
Malpractise var ju sjukt bra... den pumpar jag mest. fuckin with redman yousa deadman
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2005-09-15 16:21
Äntligen, fan att man ska behöva vänta så länge på Red. Iofs.. Han sitter nog mest på sitt lilla sticky icky cloud och mår bra :D

Men tung tung tung jävla låt, Rush The Security lovar gott inför Red Gone Wild.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-15 23:21
yes rå e han :D
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2005-10-18 02:50
'Rite Now'
Produced by Erick Sermon

'How You Like Dat'- featuring Gov mattic
Produced by Rockwilder

'fu*k Da Security'
Produced be Adam F

'Future Thug'- featuring Ghostface, Ludacris & Icarus
Produced by Black Key

'Gilla House Check'
Produced by Da Mascot

'Mary Jane All Nite'- featuring Snoop & Nate Dogg
Produced by Rockwilder

'Lets Go'
Produced by Erick Sermon

'Dis iz Brick City'- featuring Ready Roc
Produced by Dj Clark Kent

'Get Em'- featuring Saukrates, Icarus
Produced by Tha chill

'I C Dead People'- featuring Big Pun, Big L, & Notorious B.I.G.
Produced by Eminem


Representatives from www.morehiphop.com, Corner Stone promotions, Def Jam Records, and much more, made their way into the city last Tuesday (October 4th) for an exclusive listen of Redman's new album "Red Gone Wild."
Everyone there was bopping their heads, and going crazy off of every track that was being played. This will definitely be the must have album before the year ends. Make sure you listen for the single 'Rush Da Security.' To see what all the hype is all about, make sure you go out and buy the album "Red Gone Wild," which will be hitting stores sometime this November.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-18 02:53
I C Dead People leakade ut på internet för ett par år sen. och bara 10 låtar? inga låtar me def squad eller method man? the fuck!?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-18 03:25
skulle inte typ ken prodda några låtar?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2005-10-18 03:27
ElMaco
läste också det. hoppas tracklistan inte stämmer!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-18 07:20
Ser ju riktigt nice ut faktiskt, ser fram imot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-18 08:13
Mr meth måste ju va mä på minst en låt asså!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-18 09:50
Rhetoric P20

vad är det för Big L-vers på den låten?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-10-18 09:52
vet inte då jag inte hört den men jag gissar på (läs: hoppas) att det är en osläppt vers?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-18 09:54
u wish
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-10-18 09:54
u homo u got no dough
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-18 09:57
Yo, I'm straight loco, to hell with you and your broke hoe
You ain't a big dog, you more like Toto, you got no dough
I smoke 'dro mixed with cocoa, strong as bolo
I pack a fo'-fo', platinum ro-ro
Anti-homo, that's a no-no so fuck po'-po'
I push the seven-fo'-oh and not the Volvo
C-Town push the six-oh-oh, I'm with a bitch on dolo
Chips from here to Acapulco

oh-oh
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-10-18 10:21
VART KAN MAN LYSSNA PÅ SKITEN!

2007-03-24 12:57
Den skivan var soooft...
...förra albumet var mer seriöst, iofs så skrev han den då han mådde lite skit....men denna är riktigt soft.
Bokat mitt ex redan som släpps på månd(26e)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-24 13:04
tråden är nästan två år gammal.
your heart pump project kool-aid

2007-03-24 13:09
Spelar väl ingen roll...ska jag starta en ny tråd tycker du?
skivan släpps nu nästa vecka
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-24 14:02
finns redan en tråd!

(länk)
your heart pump project kool-aid

2007-03-24 15:23
du borde skrivit det där i den tråden och länkat hit ifall du ville rätta
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-24 17:02
du borde skrivit det där i den tråden och länkat hit ifall du ville rätta

Haha, orkar inte ens fortsätta. Fortsätt skriv i den här tråden om det får dig att må bättre. ;)
your heart pump project kool-aid

2007-03-24 17:56
........
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-24 18:10
hahaha...ni är fan dumma...sök red gone wild på det sätt man helst ska göra i forumet så hittar ni fler än bara dessa två trådar...
....hur fan kan ni grina över detta...visst kan jag göra som er att välja den senast skapade tråden, men jag sket i att se över datumen...det räckte med att bara välja ett utav dem sju trådarna för mig.

Dummast är den som försöker att rätta och visa mig den rätta tråden för ämnet haha....suck
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-24 20:09
hahaha...mmm
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''