I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nonphixion, medlemmar..

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-09-10 22:22

nonphixion, medlemmar..

Jag och en polare har en livlig diskution angående non phixions medlemmar.

Vilka är egentligen medlemmar i nf.
Han påstår att det är ill bill, sabac och goretex som reppar.
Jag anser att q-unique och necro också är med.
Hur ligger det till?

026

2005-09-10 22:23
du har feeeeel
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!

2005-09-10 22:29
Ill Bill, Goretex, Sabac Red och DJ Eclipse varken mer eller mindre
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....
nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.

2005-09-11 00:02
hehe jag håller me men vafan killen kanske e noob o vet inte vad google.com e eller nått ;)
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....

2005-09-11 00:58
MC Search var den femte medlemen Non Phixion, han var med och bildade np men blev senare utslängd.
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.

2005-09-11 01:00
sånt här stör mig...om ni ens orkar sitta och diskutera nåt sånt där kan man kanske anta att ni båda gillar non phixion och lyssnar på deras musik. då kan man fråga sig hur fan ni kan ha undgått att snappa upp vilka som är medlemmar?

2005-09-11 12:23
QuarterP: jodå det var han. han är med på de första två 12orna.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-09-11 14:44
har sökt men hittade inget, tyckte det va minst lika lätt och lägga ett inlägg. fick svara efter 1 min, så varför ens bry sig om detta inlägg ? lägg energin på annat !
026

2005-09-11 14:46
Demento P19: för det första så var jag inloggad och en polare skrev detta inlägg, vi diskuterade om gruppen, jag lyssnar inte särskilt mkt på dom, vela bara veta, så sluta bry dig, starta ett debattinlägg eller nått !
026

2005-09-11 18:35
JackD P18 fel sabac startade en grupp med MC search o en annan kille som hoppade av då träffade han Ill bill i en musik affär (Där Ill Bill jobbade me Q-unique) Saback kände igen ill bill från olika frestyle o battle klubbar o fråga om han ville vara me så gick det till från början
Producent

2005-09-11 18:37
QuarterP >> äsch så behöver de inte vara. detta forum är till för att diskutera hiphop bl.a så de passar väl in här. om du tycker det är en löjlig fråga eller inte vill svara så slipper du...
//geniusenis

2005-09-11 21:36
Dj Eclipse blev ju medlem i NP eftersom han var Searchs dj
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.

2005-09-11 21:40
Dirty-Red P18 jepp men jag pallade inte förklara hela historien för mr. wrong där uppe