I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ice T, mytoman?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-09-02 01:33

Ice T, mytoman?

i beef-filmen sitter han och snackar om hur hiphop var förut och hur det har utvecklats och om hur han var med från början. men i dokumentären "Pimps up ho's down" sitter han och skryter om att han var en pimp på toppen av sin karriär och att han hörde talas om rap och tänkte att han kunde tjäna pengar så han gick till warner brothers utan att ha nån skiva och bara snackade till sig ett skivkontrakt på 1½/1miljon dollar. Men han ser varken rik ut eller som en pimp när han står i nitarmband och rappar i "breakin'". är det möjligtvis så att han ljuger som en häst galloperar?

ursäkta språket och stavningen men jag är trött som fan.

2005-09-02 01:38
haha han har ju också sagt att han älskar att åka till Bangkok och shoppa och att alla kläder i hans garderob e fake
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-09-02 05:16
Sa d e Fake o va en P.I.M.P?
Ok... da vet vi de...
tack!
www.Myspace.com/ElephantWise
www.ElephantWise.net

2005-09-02 10:18
G-Town_King

Apropå det, ett par polare var i bangkok för en månad sedan och såg just Ice T där med sin brud, dom hade tydligen storshoppat fake kläder...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-03 08:30
ice t är kung :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-03 11:19
Ice T var bäst en gång i tiden. Nu är han bara en tröttsam kliché
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2005-09-03 12:23
Ice släpper tunga grejer än era dumb fucks.... han är en legend. Ice T har massiv respekt i staterna.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2005-09-03 12:25
Dirty-Dave
Så bara för att han har massiv repekt i staterna så ska vi ha respekt för honom?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-09-03 12:27
Nää men för det han har gjort för Gangsta Rappen och HipHop. Han har trots allt släppt flera klassiska skivor och dem senaste bra oxå. Lite kassa beats beats bara.

2005-09-03 12:41
han säger även i pimps up ho's down "i cant rap, icant act" och att han bara blåser alla på pengar.

2005-09-03 12:49
Dirty-Dave
Ice-T är one of a kind:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-09-03 18:05
Det senaste Ice T släppte som var bra var Seventh Deadly Sins. Det var sex år sedan och innan dess var hans senaste ljuspunkt -91. Han har släppt en rakt igenom bra skiva på 10+ år. Tro mig. Jag har verkligen ÄLSKAT hans musik men grabben är ett skämt nu för tiden.

Just nu spisas; Ice T - Bodyrock - Nice electro producerad av Chris the Glove Taylor. Looooove it.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2005-09-03 18:25
Typ som dem flesta artisterna från den tiden, Ice är inget undantag. Lätt att man blir ring rostig med åldern... men att inte ge han den respekt han förstjänar är dåligt som fan.

2005-09-03 18:45
SWAMI P22
ja det är fake att vara en "p.i.m.p". hallickar är nog jordens lägst stående jävla varelser.

2005-09-03 22:10
Förstår inte varför han ska ha lika mycket respekt nu. Alla kan inte leva på gamla meriter. Visst han var grym och min idol men när han pumpar ut smörjan som han gör så är han faktiskt inte bra längre.

2005-09-04 02:42
det är ju det han kan!

ICE!!!!!!!!!!:D

2005-09-04 16:06
Det är ingen vanlig MC, västkust hip hop musik hade aldrig varit vad det är utan honom. Undrar om inte han varit den som format den mest.

2005-09-04 18:45
kalcidis

kul att du kallar han för "grabben"
Det är inne med mobiltelefoner igen

2005-09-04 20:04
thagoblin; det var iofs med en smula ironi då han är lika gammal som min far (nästan exakt har jag t om för mig; 4 februari -58?).

2005-09-14 12:05
SWAMI P22

va? jag förstår inte vad du menar eller vad du fick det där ifrån?

2005-09-14 12:09
its all entertainment!