I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nån som hört Warcloud a.k.a. Holocaust?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-08-31 22:38

nån som hört Warcloud a.k.a. Holocaust?

för er som inte vet e han (westcoast) Wu-Tang Killa Bee o till o från med i gruppen Black Knights. han har släppt två album o gästat på RZAs låt "Holocaust (Silkworm)" o Killarmys "Bastard Swordsman" + några andra mindre kända jag inte komemr ihåg.

det intressanta med Warcloud e hans texter som väcker många känslor: antingen tycker folk att han är ett geni och en av dom bästa lyricisterna eller så e han en idiot som inte rappar om nåt. jag står nånstans mitt emellan, har inte förstått hälften av hans texter än, men för varje gång man lyssnar så snappar man upp nåt nytt.

Warcloud avslutar (outro, ingen vers) t.ex. en låt så här:

this pirate is called Warcloud I think
he likes to drink
he likes to wink
ne likes to drink n drink n drink
the thing he likes to drink is ink
the ink he likes to drink is pink
he likes to wink and drink pink ink


thefuck?

om ni inte hört nåt så kan jag tipsa om låten "Mad Axes" som jag kan sätta på repeat hur många gånger som helst o varje gång tycka är lika intressant. America är också grym.

skulle va intressant om nån härifrån hört honom o höra va ni tycker, det är helt klart en upplevelse oavsett om man tycker han suger eller om han e gud.

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"