Sånt som händer, och det var väl inte förvånande att det hände just honom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aftonbladet är alltid lika goa.. han blev skjuten i benet
Nån puttade en cap in his ass...
Det var en 14 årig blond tjej på Lunar som sa att det var P. Diddy som skjutit Suge
Gröna å vita hjärtan som glöder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
QuarterP: Det kanske var han som sköt honom?
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
i benet inte röven aftonbladet e wack
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Snoop_Dogg P18 Suge är inte fet din idiot han är bara biffig.
Fuck Suge, yes yes, men det hade du nog inte varit så snabb med att säga, om du vart framför snubben.
baken-benet..skillnaden kan ju vara hårfin om det är i baksidan på låret..
QuarterP Jag föredrar helt enkelt att lita på Allhiphop före Aftonbladet.
ahahahaa vem har skrivit texten?? suge är fan ingen rappare. Han är så fet så att han inte kan rappa , och han tuffar sig när han röker sina feta cigaretter. FUCK SUGE gud vad man blir förvånad man blir av att detta kommer från whoa's egna Snoop_Dogg
"sårad i baken" .. bara i Aftonbladet ..
PS. Your cunt is in the sink
Jag tror aftonbladet har lika säkra källor som whoa användarna. Men jag antar att skvaller och halvsanningar är det som gör det intressant.
Första steget till misslyckande är att försöka.
skjuten i benet ja.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Kokalina : Suge är inte fet din idiot han är bara biffig. Suge e inte bara biffig han e ett fetto. en riktig äcklig tjockis e precis va han e.
kan dom inte hyra in en italienare nästa gång. Killen har flyt varje gång ngn skjuter på honom.
www.wireimage.com
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
fan så många idioter här är.
Han har fått kulor i sig förr
ahhahaha oj hur kan bråka om sånt härt. suge e fett häftig, vill inte han ska dö, han är som en skurk i nån film
fcuk spleling
"Police are searching for a black male who was wearing a pink shirt. " Dipset, Purple City Byrdgang haha
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
kollade på mtv news tror han låg å snacka i telefon när dom bar in han i ambulansen?! rätt hård snubbe,.. polisens singnalement på förövaren var "han hade rosa tröjja"
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Det var en Kanye West skjorta; förväntar mig inget mindre ÄN rosa skjortor.
Battlerappare
2005-08-30 01:40
hahaha orka mer personer som säger saker som de aldrig skulle vågat om de stog brevid snubben, du hade fan skitit ner dig skulle fan inte vara mycket prat från kvinnornas sida om ingen skulle snacka skit :p. Idiotiskt o säga så där.
:c
^^han har inte gjort dig någonting.. och inte heller finns det nåt bevis för att han mördat någon... det finns gott om mäktiga människor här i världen som är hatvärda så varför då sitta och prata om hur man avskyr Suge Knight som är skivbolagsägare... ? om man verkligen kan hata suge knight så måste man ju få ett psykopatiskt raseri-utbrott så fort man tänker på vad hitler sysslade med.
asaså fuck suge.....han var inte den enda som grundadde death row...dre va den andra....suge va en gammal horunge livvakt åt NWA och nu lekar han tuffing med sina fetta cigarer
I'm Rich Bitch
KingFolsom : Så du menar att man inte kan hata två personer bara för dom inte är/var "onda" på samma nivå? Låt mig fråga dig.. Tycker du att spy är gott bara för att bajs är äckligare att äta?
^^Tycker bara det är onödigt att ödsla hat mot någon som Suge när det finns 100 ggr värre personer i denna värld. Jag har aldrig smakat bajs. Jag sa heller aldrig att jag tyckte Suge var bra för att det finns de som är värre.
Han är ju en fifflande gangster, inte guds bästa barn direkt... Lever säkert farligt, om än inte lika farligt som sina fiender.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Nästa år är det 10 år sen Tapac sköts till döds.Vem vet det kanske är någon som gått och retat sig på att Suge kom undan och nu ville göra det "rätta". Game är ju anklagad nu för detta.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Inte just för att ha skjutit väl? MEn för att ha något med det hela att göra? Eller jag kanske har hört fel