I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem skapar trådar om Apathy, om inte jag gör det?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-08-25 12:00

vem skapar trådar om Apathy, om inte jag gör det?

inte så många därför får jag göra det igen!

Apathys "inide-album" är på g nu. det är färdigt och det är bara paperwork som kvarstår. han ligger ju på ett bolag och skall släppa detta på ett annat. lär vara ute innan året är slut iaf. och om ni frågar mig så blir det isf årets album innan jag ens lyssnar på det.

Who's on the boards : Chum, Me, Celph, Dj Cheapshot, 8TH, Quincey Tones (producer from the UK), Exact Beats (producer from the Netherlands), J-Zone and possibly Da Beatminerz.

Anton Pukshansky plays bass and guitar on several songs on the album. Anton played bass on Grand Puba's "360", Nas' "Halftime", Main Source "Breakin' Atoms", Organized Konfusion's "O.K.", Carlos Santana's "Supernatural", and the list goes on and on.

Guest Appearances: Demigodz, Poison Pen, Bad Seed, Evil Dee does cuts on one song... Dj Mekalek does cuts on one song, and Chum handles the rest.... I also have some surprises that i'm not ready to reveal yet.


hoppas det händer mer än det brukar nu då.

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!