I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ressurrector - Powers That Be

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-08-23 13:50

Ressurrector - Powers That Be

Ressurrector, en horrorcore guru från staterna har nu släppt sin debutskiva "Powers That Be" efter att mestadels ha arbetat i sin egen studio med att spela in andra och bygga beats. Jag sitter och väntar på att min skiva ska hamna i brevlådan men jag har redan hört den innan slutmixen.
Sjukt grym skiva om man gillar mörka beats med demoniska röster, både rapmässigt som underhållande. Han är enligt mig vad man kallar äkta horrorcore eftersom han försöker få in filmkänslan i sina låtar.

www.studioanimosity.com Är adressen till sidan. Det ska ligga en sampler på horrorcore delen och det ska även gå att beställa den via den sidan. Om Det skulle vara många som var intresserad så kan jag prata med honom och få hem ett paket skivor för att hålla nere fraktkostnaden.

Gillar ni skräck, ta er lite tid att lyssna. Det är värt det!

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se